Структура за темами

  • Проєкт освітньо-професійної програми на 2025-2026 н.р.

    Запрошуємо долучитися до обговорення змісту освітньо-професійної програми "Фізична культура і спорт" другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю А7 Фізична культура і спорт

    Пропозиції просимо надсилати на електронну пошту: kfvs_gmya@ztu.edu.ua

  • Мета та особливості освітньої програми

    Формування загальних та фахових компетентностей необхідних для професійної діяльності у сфері фізичної культури і спорту, із фокусом на розвиток лідерських якостей, соціальної відповідальності та конкурентоспроможності здобувачів в умовах сучасних змін.

    Освітня програма забезпечує підготовку фахівців у сфері фізичної культури і спорту, спрямовану на формування у здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня здатності проводити наукові дослідження та здійснювати професійну діяльність у навчально-тренувальному процесі. Програма передбачає набуття загальних і спеціальних компетентностей, необхідних для аналізу тенденцій розвитку сфери фізичної культури і спорту, зокрема спортивної підготовки та тренерської діяльності в олімпійських, неолімпійських і адаптивних видах спорту.

  • Компетентності

    Інтегральна компетентність 

    Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері фізичної культури і спорту.

    Загальні компетентності (ЗК)

    ЗК 1. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

    ЗК 2. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

    ЗК 3. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

    ЗК 4. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

    ЗК 5. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

    ЗК 6. Здатність розробляти проекти та управляти ними.

    ЗК 7. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.

    ЗК 8. Здатність працювати в міжнародному контексті.

    Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК)

    СК 1. Здатність до критичного осмислення проблем у сфері фізичної культури і спорту, оригінального мислення та проведення досліджень.

    СК 2. Здатність розробляти та реалізовувати інноваційні проєкти у сфері фізичної культури і спорту.

    СК 3. Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у закладах вищої освіти.

    СК 4. Здатність управляти робочими або навчальними процесами у сфері фізичної культури та спорту, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів.

    СК 5. Здатність розв’язувати проблеми у сфері фізичної культури та спорту у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності.

    СК 6. Здатність до самоосвіти, самовдосконалення та саморефлексії для успішної професіоналізації у сфері фізичної культури і спорту.

    СК 7. Здатність планувати, організовувати та здійснювати самостійні наукові дослідження з проблем фізичної культури і спорту.

    СК 8. Здатність впроваджувати у практичну діяльність  результати наукових досліджень, спрямованих на вирішення прикладних  завдань у сфері фізичної культури і спорту.

    СК 9. Усвідомлювати принципи професійної та академічної етики і необхідність їх дотримання.

    СК 10. Здатність проводити комплексну оцінку, інтерпретацію та прогнозування функціонального стану спортсменів на основі результатів функціональної діагностики з метою оптимізації тренувального процесу, корекції навантажень і профілактики перевтоми.

  • Програмні результати навчання

    ПР 1. Аналізувати особливості, протиріччя та перспективи розвитку сучасної сфери фізичної культури і спорту, критично осмислювати проблеми у галузі та на межі галузей знань.

    ПР 2. Приймати ефективні рішення щодо вирішення проблем у сфері фізичної культури та спорту, генерувати та порівнювати альтернативи, оцінювати ризики та ресурсні потреби.

    ПР 3. Вільно обговорювати результати професійної діяльності, досліджень та інноваційних проєктів у сфері фізичної культури та спорту державною та іноземною мовами усно і письмово.

    ПР 4. Зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію з питань фізичної культури та спорту до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються.

    ПР 5. Розробляти і викладати спеціалізовані навчальні дисципліни у закладах вищої освіти.

    ПР 6. Відшуковувати необхідну інформацію у науковій літературі, базах даних, інших джерелах, аналізувати та оцінювати цю інформацію.

    ПР 7. Застосовувати сучасні цифрові технології та спеціалізоване програмне забезпечення, методи статистичного аналізу даних для розв’язання складних задач фізичної культури та спорту.

    ПР 8. Організовувати ефективну роботу колективу, спрямовану на досягнення визначених цілей з урахуванням економічних, правових та етичних аспектів.

    ПР 9. Розробляти та реалізовувати наукові і прикладні проєкти, спрямовані на розв’язання проблем інноваційного характеру у сфері фізичної культури і спорту, а також дотичні до неї міждисциплінарні проєкти.

    ПР10. Здійснювати оцінку, інтерпретацію та прогнозування функціонального стану спортсменів на основі результатів діагностичних досліджень для оптимізації тренувального процесу і запобігання перевантаженням.

  • Освітньо-професійні програми

  • Навчальні плани