Інтегральна компетентність (ІК)
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі тапрактичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.
Загальні компетентності (ЗК)
ЗК01. Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.
ЗК02. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК03. Здатність бути критичним і самокритичним.
ЗК04. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК05. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК06. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
ЗК07. Здатність працювати в команді.
ЗК08. Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК09. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК10. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК11. Здатність спілкуватися державною мовою.
ЗК12. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК13. Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу.
ЗК14. Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів недоброчесності.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності) (СК)
СК01. Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
СК02. Здатність формувати інформаційний контент.
СК03. Здатність створювати медіапродукт.
СК04. Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
СК05. Здатність ефективно просувати створений недійний продукт.
СК06. Здатність до провадження безпечної медіадіяльності.
СК07. Здатність розробляти рекламні кампанії (за видами) та формувати й координувати рекламні комунікації у відповідності до поставлених задач.
СК08. Здатність організовувати роботу з розробки та виготовлення рекламної продукції, а також контролю її відповідності нормам законодавства та суспільної моралі.
СК09. Здатність використовувати інформаційно-комунікаційні технології та цифрові медіа з метою виконання завдань; вирішення проблем у медіасфері; спілкування; управління інформацією.