Topic outline

  • Комунікація з гарантом ОПП

  • Освітньо-професійна програма

  • Мета та особливості освітньої програми

    Мета освітньої програми. Основний фокус освітньої програми полягає у підготовці фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання у сфері соціального забезпечення під час професійної діяльності в умовах невизначеності. Акцент робиться на здобутті навичок та знань, які передбачають зайнятість та кар’єрне зростання у сфері реалізації соціальної політики держави. Програма дає змогу усебічно вивчити технології соціального забезпечення відповідно до пріоритетів модернізації суспільства у цілях поліпшення якості життя населення, а також особливості реалізації функцій управління у сфері соціального забезпечення. Дисципліни та модулі, що включені у програму, зорієнтовані на актуальні напрями, у рамках яких можлива професійна та наукова кар’єра здобувача.

    Особливості освітньої програми. Програма спрямована на набуття компетентностей у галузі управління у сфері соціального забезпечення та базується на інтегрованому підході, поєднуючи практичну спрямованість навчання та отримання систематизованих теоретичних знань. Програма є зорієнтованою на глибоку спеціальну підготовку сучасних фахівців із соціального забезпечення, ініціативних та здатних до швидкої адаптації до сучасних пріоритетів та напрямів соціальної політики; формує фахівців з новим перспективним способом мислення, зорієнтованим на вирішення проблем якості життя населення, здатних не лише застосовувати існуючі інструменти управління у сфері соціального забезпечення, а й модернізувати їх відповідно до викликів трансформаційних процесів за невизначеності умов та обставин. Освітня діяльність здійснюється в умовах тісної співпраці із закладами, установами і організаціями соціальної сфери регіону з метою набуття студентами практичних навичок у сфері соціального забезпечення та впровадження результатів науково-практичних розробок у роботу суб’єктів провадження соціальної політики. Перевагою освітньої програми є залучення до викладання і практичної підготовки зовнішніх стейкхолдерів, зокрема гостьовими лекторами є провідні фахівці установ сфери соціального забезпечення населення, практичне навчання здобувачів проходить на базах практик, з якими укладено договори про співпрацю.

  • Програмні компетентності

    Інтегральна компетентність

    Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі соціального забезпечення або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

    Загальні компетентності (ЗК)

    ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

    ЗК2. Здатність розробляти і управляти проектами.

    ЗК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

    ЗК4. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

    ЗК5. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

    ЗК6. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

    ЗК7. Навички міжособистісної взаємодії.

    ЗК8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

    ЗК9. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

    ЗК10. Здатність працювати в команді.

    Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК)

    СК1. Здатність до використання сучасних теорій, методологій і методів соціальних та інших наук стосовно до завдань фундаментальних і прикладних досліджень у галузі соціального забезпечення.

    СК2. Здатність планувати та здійснювати соціальні дослідження з метою виявлення й аналізу соціально значимих проблем і факторів досягнення соціального благополуччя різних груп населення.

    СК3. Здатність до впровадження методів і технологій інноваційного практикування та управління в системі соціального забезпечення.

    СК4. Здатність до критичного оцінювання соціальних наслідків політики у сфері прав людини та сталого розвитку суспільства.

    СК5. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.

    СК6. Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.

    СК7. Здатність розробляти і впроваджувати програми соціального захисту населення.

    СК8. Здатність оптимізувати процеси прийняття управлінських рішень у вирішенні питань соціально-економічної допомоги мало захищених категорій населення.

    СК9. Здатність до оцінки процесу і результату професійної діяльності та якості соціальних послуг.

    СК10. Здатність виявляти професійну ідентичність та діяти згідно з цінностями працівника соціальної сфери.

    СК11. Вміння інформувати населення щодо форм, методів та засобів надання соціальної допомоги, пенсійного забезпечення та страхування.

    СК12. Здатність до формування позитивного іміджу професії, її статусу в суспільстві.

    СК13. Здатність до розроблення, апробації та втілення соціальних проектів і технологій.

    СК14. Здатність до оцінювання якості життя різних категорій населення та її поліпшення інструментами системи соціального забезпечення.

  • Програмні результати навчання

    ПРН1. Використовувати сучасні теорії, методологію і методи соціальних та інших наук стосовно до завдань фундаментальних та прикладних досліджень у сфері соціального захисту.

    ПРН2. Критично оцінювати результати наукових досліджень і різні джерела знань щодо соціального забезпечення, формулювати висновки та рекомендації щодо його впровадження.

    ПРН3. Володіння методами комунікації у застосуванні різних форм взаємодії та спільної діяльності.

    ПРН4. Застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватися іноземною мовою, як усно, так і письмово.

    ПРН5. Проектувати теоретичну модель роботи з об’єктами соціального забезпечення в рамках соціальних служб, організацій, установ.

    ПРН6. Самостійно й автономно знаходити інформацію необхідну для розвитку професійних навичок та якостей.

    ПРН7. Застосовувати загальне та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних задач та здійснення наукового дослідження.

    ПРН8. Автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях.

    ПРН9. Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної допомоги.

    ПРН10. Пояснювати та надавати обґрунтовані відповіді населенню щодо форм, методів та засобів надання соціальної допомоги, пенсійного забезпечення та страхування.

    ПРН11. Планувати і проводити наукові дослідження в системі соціального захисту населення та висвітлювати їх результати.

    ПРН12. Виявляти потреби різних верств населення та розробляти відповідні програми соціального захисту щодо їх вирішення.

    ПРН13. Аналізувати ефективність реалізації соціально-економічної підтримки населення та здійснювати відповідну корекцію в межах напряму діяльності.

    ПРН14. Демонструвати ініціативу, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв’язання завдань професійної діяльності.

    ПРН15. Визначати можливості конституційного та правового регулювання суспільних відносин, забезпечувати оптимальні моделі соціально-правового супроводу орієнтованих на загальнолюдські цінності.

    ПРН16. Розробляти програми навчання та обміну досвідом в системі соціального захисту населення.

    ПРН17. Демонструвати позитивне ставлення до власної професії та відповідати своєю поведінкою етичним принципам і стандартам соціальної роботи.

    ПРН18. Розробляти та апробувати соціальні проекти і технології.

    ПРН19. Комплексно аналізувати якість життя різних категорій населення та, застосовуючи важелі управлінського впливу, провадити зміни щодо розвитку системи соціального забезпечення, зважаючи на поточні пріоритети та стратегічні цілі модернізації суспільства.

  • Навчальний план

  • Робочі програми