Структура за темами
Проєкт ОПП «Інформаційні відеосистеми та системи контролю доступу» (172 – Електронні комунікації та радіотехніка, бакалавр) - 2024
Пропозиції щодо внесення змін в ОПП «Інформаційні відеосистеми та системи контролю доступу» прохання надавати на офіційні електронні адреси:
Гаранта програми, к.т.н., доцента, доцента кафедри комп'ютерних технологій у медицині та телекомунікаціях
Андреєва Олександра Володимировича: krt_aov@ztu.edu.ua
Завідувача кафедри комп'ютерних технологій у медицині та телекомунікаціях
Чухова Владислава Вікторовича: mps_cvv@ztu.edu.ua
Мета та особливості освітньої програми
Забезпечити підготовку висококваліфікованих фахівців у галузі знань 17 – Електроніка, автоматизація та електронні комунікації зі спеціальності 172 – Електронні комунікації та радіотехніка, здатних застосовувати набуті компетентності для проектування, розробки, експлуатації, технічного обслуговування, діагностики та ремонту, сертифікації радіотехнічних приладів та телекомунікаційних систем для потреб галузі, а також спорідненої з нею галузей науки і техніки.
Особливість програми полягає у тісній співпраці з установами регіону з надання телекомунікаційних послуг з метою отримання практичних навичок сервісного обслуговування, ремонту та експлуатації сучасного радіотехнічного та телекомунікаційного обладнання на реальних прикладах, проходження практичної підготовки з розробки і вдосконалення систем відеоспостереження, охоронної та пожежної сигналізації, систем контролю та управління доступом з подальшим впровадженням результатів науково-практичних розробок.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у телекомунікаціях та радіотехніці або у процесі навчання, що передбачає застосування радіотехнічної та телекомунікаційної інженерії, і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності (ЗК)
ЗК-1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу
ЗК-2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
ЗК-3. Здатність планувати та управляти часом.
ЗК-4. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК-5. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК-6. Здатність працювати в команді.
ЗК-7. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК-8. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК-9. Навики здійснення безпечної діяльності.
ЗК-10. Прагнення до збереження навколишнього середовища
ЗК-11. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК-12. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (ПК)
ПК-1. Здатність розуміти сутність і значення інформації в розвитку сучасного інформаційного суспільства.
ПК-2. Здатність вирішувати стандартні завдання професійної діяльності на основі інформаційної та бібліографічної культури із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій із урахуванням основних вимог інформаційної безпеки.
ПК-3. Здатність використовувати базові методи, способи та засоби отримання, передавання, обробки та зберігання інформації.
ПК-4. Здатність здійснювати комп'ютерне моделювання пристроїв, систем і процесів з використанням універсальних пакетів прикладних програм.
ПК-5. Здатність використовувати нормативну та правову документацію, що стосується інформаційно-телекомунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем (закони України, технічні регламенти, міжнародні та національні стандарти, рекомендації Міжнародного союзу електрозв'язку і т.п.) для вирішення професійних завдань.
ПК-6. Здатність проводити інструментальні вимірювання в інформаційно-телекомунікаційних мережах, телекомунікаційних та радіотехнічних системах.
ПК-7. Готовність до контролю дотримання та забезпечення екологічної безпеки.
ПК-8. Готовність сприяти впровадженню перспективних технологій і стандартів.
ПК-9. Здатність здійснювати приймання та освоєння нового обладнання відповідно до чинних нормативів.
ПК-10. Здатність здійснювати монтаж, налагодження, налаштування, регулювання, дослідну перевірку працездатності, випробування та здачу в експлуатацію споруд, засобів і устаткування телекомунікацій та радіотехніки.
ПК-11. Здатність складати нормативну документацію інструкції з експлуатаційно-технічного обслуговування інформаційно-телекомунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем, а також за програмами випробувань.
ПК-12. Здатність проводити роботи з керування потоками навантаження інформаційно-телекомунікаційних мереж.
ПК-13. Здатність організовувати і здійснювати заходи з охорони праці та техніки безпеки в процесі експлуатації, технічного обслуговування і ремонту обладнання інформаційно-телекомунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем.
ПК-14. Готовність до вивчення науково-технічної інформації, вітчизняного і закордонного досвіду з тематики інвестиційного (або іншого) проекту засобів телекомунікацій та радіотехніки.
ПК-15. Здатність проводити розрахунки у процесі проектування споруд і засобів інформаційно-телекомунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем, відповідно до технічного завдання з використанням як стандартних, так і самостійно створених методів, прийомів і програмних засобів автоматизації проектування.
ПК-16. Здатність здійснювати монтаж, налаштування, регулювання, експлуатацію, розробку систем відеоспостереження, охоронної та пожежної сигналізації, контролю та управлінням доступу.
Програмні результати навчання (ПРН)
РН-1. Знання теорій та методів фундаментальних та загально інженерних наук в об’ємі необхідному для розв’язання спеціалізованих задач та практичних проблем у галузі професійної діяльності.
РН-2. Вміння застосовувати базові знання основних нормативно-правових актів та довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів у галузі електроніки та телекомунікацій.
РН-3. Вміння застосовувати знання в галузі інформатики й сучасних інформаційних технологій, обчислювальної і мікропроцесорної техніки та програмування, програмних засобів для розв’язання спеціалізованих задач та практичних проблем у галузі професійної діяльності.
РН-4. Здатність брати участь у створенні прикладного програмного забезпечення для елементів (модулів, блоків, вузлів) телекомунікаційних систем, інфокомунікаційних, телекомунікаційних мереж, радіотехнічних систем та систем телевізійного й радіомовлення тощо.
РН-5. Вміння проводити розрахунки елементів телекомунікаційних систем, інфокомунікаційних та телекомунікаційних мереж, радіотехнічних систем та систем телевізійного й радіомовлення, згідно технічного завдання у відповідності до міжнародних стандартів, з використанням засобів автоматизації проектування, в т.ч. створених самостійно. Вміти спілкуватися з професіоналами в області телекомунікацій та радіотехніки та розуміти їхні вимоги до технічних продуктів і послуг.
РН-6. Вміння проектувати, в т.ч. схемотехнічно нові (модернізувати існуючі) елементи (модулі, блоки, вузли) телекомунікаційних та радіотехнічних систем, систем телевізійного й радіомовлення тощо.
РН-7. Здатність брати участь у проектуванні нових (модернізації існуючих) телекомунікаційних систем, інфокомунікаційних, телекомунікаційних мереж, радіотехнічних систем та систем телевізійного й радіомовлення тощо.
РН-8. Вміння застосовувати сучасні досягнення у галузі професійної діяльності з метою побудови перспективних телекомунікаційних систем, інфокомунікаційних, телекомунікаційних мереж, радіотехнічних систем та систем телевізійного й радіомовлення тощо.
РН-9. Вміння адміністрування телекомунікаційних систем, інфокомунікаційних та телекомунікаційних мереж.
РН-10. Здатність проводити випробування телекомунікаційних систем, інфокомунікаційних, телекомунікаційних мереж, радіотехнічних систем та систем телевізійного й радіомовлення у відповідності до технічних регламентів та інших нормативних документів.
РН-11. Вміння діагностувати стан обладнання (модулів, блоків, вузлів) телекомунікаційних систем, інфокомунікаційних, телекомунікаційних мереж, радіотехнічних систем та систем телевізійного й радіомовлення тощо.
РН-12. Вміння використовувати системи моделювання та автоматизації схемотехнічного проектування для розроблення елементів, вузлів, блоків радіотехнічних та телекомунікаційних систем.
РН-13. Здатність до вибору методів та інструментальних засобів вимірювання параметрів та робочих характеристик телекомунікаційних систем, інфокомунікаційних, телекомунікаційних мереж, радіотехнічних систем та систем телевізійного й радіомовлення та їх елементів.
РН-14. Вміння управлінсько-організаційної роботи у колективі (бригаді, групі, команді тощо), вміння оцінювати та розподіляти завдання між співробітниками та нести відповідальність за результати своєї та колективної роботи.
РН-15. Вміння проводити розрахунки елементів систем відеоспостереження, охоронної та пожежної сигналізації, контролю та управлінням доступу, згідно технічного завдання у відповідності до міжнародних стандартів. Вміти спілкуватися з професіоналами в області технічних систем охорони та розуміти їхні вимоги до технічних продуктів і послуг.
Секція 2
Секція 3
Секція 4
Секція 5
Секція 6