Структура за темами

  • Секція 1

    Основи моделювання та анімації. Інтерфейс програми, основні кнопки програми, робота в просторі програми та навігація. Сплайнове моделювання та роль сплайнів (ліній) в анімації.

  • Основи моделювання за допомогою сплайнів

    На даній лабораторній роботі потрібно змоделювати форму, як на відео і зробити їй анімацію зміни самої форми.

    За допомогою ліній і Loft потрібно зробити певний обє'кт.

    Після створення об'єкта перевести а Editable Poly

    Після конвертування дублюємо об'єкт і присвоюємо модифікатор Morpher

    Після налаштування модифікатора присвоюємо ще один модифікатор Vol.Select

    Після певних дій з модифікатором, які зазначені в відео виконуємо дії для відтворювання анімації.

    Записуємо відео.

    https://drive.google.com/file/d/1hXEeiBo1Heua8HvB6pxU3IwShrAjRd3o/view?usp=sharing

  • Основи моделюванная. Моделювання та анімація рукомийника

    На даній лабораторній роботі потрібно змоделювати рукомийник, кран та тумбу, як на відео і зробити анімацію витікання води з крану.

    За допомогою примітивних елементів моделимо рукомийник, комбінованим способом моделимо кран.

    Після створення об'єктів присвоюємо модифікатор TorboSmooth 

    Після створення всіх обєктів робими симуляцію падаючої води за допомогою Particle Systems

    Налаштовуємо дефлектори і робимо шлях для руху камери

    Після певних дій з модифікатором, які зазначені в відео виконуємо дії для відтворювання анімації.

    Записуємо відео.

    https://drive.google.com/file/d/1JB5ZNcybNgsR7WsJKFTkOq6GNjYoWQUH/view?usp=sharing

    https://drive.google.com/file/d/18WlK1ZBQWTABVJ3yyHh6UU-6MepTmMFu/view?usp=sharing

    • Моделювання автомобіля

      На даній лабораторній роботі потрібно змоделювати автомобіль по картинці.

      За допомогою примітивних елементів моделимо коробку для накладання на нього референсів майбутньої моделі.

      За допомогою UVW-Map або Unwrap-UVW вирівнюємо картинку під наш ящик.

      Після створення референсного ящика створюємо модель авто за допомогою відтягування ребер та встановлення крапок в просторі відповідно до референсу.

      Після створення об'єктів присвоюємо модифікатор TorboSmooth 

      Зробити скрін екрану для модельки

      Всі дії описані в відео

      https://drive.google.com/file/d/1CVzKRXReoZ2j3mpTUiafMzYPKKhMpVq-/view?usp=sharing

      https://drive.google.com/file/d/1MEnHFtAxe2iciK-y5z7skoyKx6YoBm7j/view?usp=sharing

      Після створення моделі накладаємо матеріали на елементи моделі в залежності від влістивостей.

      https://drive.google.com/file/d/1k41xQqs3DuCITd8sHVkEZBb-RTKEGXzs/view?usp=drive_link

      • Моделювання локації

        На даній лабораторній роботі потрібно змоделювати локацію з будівлею.

        За допомогою примітивних елементів моделимо плен для накладання на нього модифікатора для майбутньої моделі.

        Після створення рельєфу створюємо водойму та будиночок

        Після створення об'єктів присвоюємо модифікатор TorboSmooth 

        Зробити скрін екрану для модельки

        Всі дії описані в відео

        https://drive.google.com/file/d/1UJnLeq1HsiP9LdA2Hb8qsi37JSbKMfLN/view?usp=drive_link

        • Література