Topic outline

    • Зауваження та рекомендації щодо освітньо-професійної програми Ви можете надсилати на електронну адресу завідувача кафедри: доктора економічних наук, доцента Климчук Альони Олегівні (ktgrs_kao@ztu.edu.ua).

  • Проєкт освітньо-професійної програми 2025-2026 н.р.

  • Освітньо-професійна програма

  • Навчальні плани

  • Проєкт освітньо-професійної програми на 2024-2025 н.р.

     Пропозиції та рекомендації щодо освітньо-професійної програми Ви можете надіслати на електронну адресу керівника робочої групи Климчук Альоні Олегівні ktgrs_kao@ztu.edu.ua
  • Мета та особливості освітньої програми

    Мета освітньої програми

    Підготовка конкурентоспроможних, соціально мобільних, висококомпетентних, з поглибленим знанням професійної іноземної мови  управлінців, які володіють знаннями та навичками з  трансформації  бізнесу в умовах невизначеності   для  здійснення ефективної економічної, організаційно-управлінської, проектної виробничо-технологічної діяльності  в HoReCa (готелі, ресторани, кейтеринг) для задоволення вибагливого попиту споживачів.

    Основний фокус освітньої програми та спеціалізації

    Спеціальна освіта в галузі знань 24 «Сфера обслуговування» за спеціальністю 242 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» 

    Ключові слова: інновації, HoReCa технології, управління готельним та ресторанним бізнесом, управління бізнес-процесами, діджитал-маркетинг бізнесу, revenue менеджмент стратегічний менеджмент, управління проектами, управління якістю, HR-менеджмент, проектування, підприємництво.

    Особливості програми

    Освітня програма спрямована на поєднання знань та вмінь трансформації  бізнесу в умовах невизначеності   для  здійснення ефективної економічної, організаційно-управлінської, проектної, виробничо-технологічної діяльності  в HoReCa (готелі, ресторани, кейтеринг) для задоволення вибагливого попиту споживачів.

    Проходження виробничої (переддипломної) практики та стажування з отриманням сертифікатів. Інтерактивні виїзні практичні заняття. Залучення закордонних науковців та практичних фахівців сфери HoReCa до навчального процесу. Викладання (окремих) освітніх компонентів ОПП англійською мовою.

  • Програмні компетентності

    Інтегральна компетентність

    Здатність розв’язувати складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру готельно-ресторанної справи.

    Загальні компетентності (ЗК)

    ЗК 1. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів)

    ЗК 2. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел

    ЗК 3. Здатність до аналізу, оцінки, синтезу, генерування нових ідей

    ЗК 4. Здатність працювати в команді

    ЗК 5. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології

    ЗК 6. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні

    ЗК 7. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

    ЗК 8. Здатність працювати в міжнародному контексті

    Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК)

    СК 1. Здатність застосовувати науковий, аналітичний, методичний інструментарій, використовувати міждисциплінарні дослідження аналізу стану розвитку глобальних та локальних  ринків готельних та ресторанних послуг для розв’язання складних задач розвитку готельного і ресторанного бізнесу

    СК 2. Здатність систематизувати та синтезувати інформацію для врахування крос-культурних особливостей функціонування  суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу

    СК 3. Здатність планувати та здійснювати ресурсне забезпечення діяльності суб’єктів  готельного і ресторанного бізнесу

    СК 4. Здатність створювати і впроваджувати продуктові, сервісні, організаційні, соціальні, управлінські, інфраструктурні, маркетингові  інновації у господарську діяльність суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу

    СК 5. Здатність забезпечувати ефективну сервісну, комерційну, виробничу, маркетингову, економічну діяльність суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу

    СК 6. Здатність координувати та регулювати взаємовідносини з партнерами та споживачами.

    СК 7. Здатність до підприємницької діяльності

    СК 8. Здатність розробляти антикризові програми  корпорацій, готельних та ресторанних мереж, суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.

    СК 9. Здатність забезпечувати якість обслуговування споживачів готельних та ресторанних послуг.

    СК 10. Здатність застосовувати принципи соціальної відповідальності в діяльності суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.

    СК 11. Здатність до самостійного опанування новими знаннями, використання інноваційних технологій у сфері готельного та ресторанного бізнесу.

    СК 12. Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі готельно-ресторанної справи у мультидисциплінарних контекстах, у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації.

    СК 13. Здатність аналізувати і використовувати у професійній діяльності готельно-ресторанні ресурси регіонів

    СК 14. Здатність здійснювати управлінську діяльність за  мінливих умов в   гібридному середовище

  • Програмні результати навчання

    ПРН 1.  Розробляти і приймати ефективні рішення з питань розвитку суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики, забезпечувати їх реалізацію, аналізувати і порівнювати альтернативи, оцінювати ризики та імовірні наслідки їх впливу.

    ПРН 2. Вільно спілкуватись усно і письмово українською та англійською мовами при обговоренні професійних питань, досліджень та інновацій в сфері готельно-ресторанного бізнесу

    ПРН 3. Розробляти, впроваджувати та застосовувати сучасні методи оцінювання ефективності впровадження інновацій в готельно-ресторанному бізнесі

    ПРН 4. Здійснювати моніторинг кон’юнктури ринку готельних та ресторанних послуг

    ПРН 5.  Оцінювати нові ринкові можливості, формулювати бізнес-ідеї та розробляти маркетингові заходи з за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, методів та інструментарію соціально-економічних досліджень

    ПРН 6.  Відшуковувати необхідні дані в науковій літературі, базах даних та інших джерелах, аналізувати та оцінювати ці дані, систематизувати й упорядковувати інформацію для вирішення комплексних задач професійної діяльності

    ПРН 7.  Досліджувати моделі розвитку міжнародних та національних готельних і ресторанних мереж (корпорацій)

    ПРН 8.  Ініціювати, розробляти та управляти проектами розвитку суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу із врахуванням інформаційного, матеріального, фінансового та кадрового забезпечення.

    ПРН 9. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання задач управління основними та допоміжними бізнес-процесами суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу

    ПРН 10.  Відповідати за формування ефективної кадрової політики суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу, організаційні комунікації, розвиток професійного знання, оцінювання стратегічного розвитку команди, підбір та мотивування персоналу на ефективне  вирішення професійних завдань

    ПРН 11.  Здійснювати дослідження та/або провадити інноваційну діяльність з метою отримання нових знань та створення нових технологій та видів послуг (продукції) в сфері готельно-ресторанного бізнесу та в ширших мультидисциплінарних контекстах

    ПРН 12.  Зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються

    ПРН 13. Аналізувати готельно-ресторанні ресурси та соціально-економічні передумови функціонування субєктів готельно-ресторанного бізнесу в регіонах

    ПРН 14. Ідентифікувати сферу використання та можливості застосування штучного інтелекту в HoReCa

  • Робочі програми навчальних дисциплін та програми практик