Структура за темами

  • Загальне

  • Мета та особливості освітньої програми

    Мета: Підготовка конкурентоспроможних, соціально мобільних, висококомпетентних, з поглибленим знанням професійної іноземної мови управлінців, які володіють знаннями та навичками з  трансформації  бізнесу в умовах невизначеності   для  здійснення ефективної економічної, організаційно-управлінської, проектної професійної діяльності у сфері рекреації і туризму на засадах збалансованого  природокористування, в тому числі на природоохоронних територіях. 

    Особливості: Програма орієнтована на глибоку соціально-економічну підготовку сучасних фахівців з туристичної сфери, ініціативних та спроможних до швидкої адаптації в бізнес–середовищі. Формує фахівців з новим способом мислення, здатних вирішувати конкретні проблеми і завдання професійної діяльності з урахуванням інтеграції України у європейський простір. Проходження виробничої (переддипломної) практики та стажування за  кордоном з отриманням сертифікатів. Інтерактивні виїзні практичні заняття. Залучення закордонних науковців та практичних фахівців туристичного бізнесу до навчального процесу. Викладання окремих освітніх компонентів ОПП англійською мовою. Високий рівень дослідницької частини підготовки забезпечується потужною науковою бізнес-школою, розвиненою міжнародною співпрацею в науковій та освітній сферах, наявністю спеціалізованих лабораторій.

    • Програмні компетентності

      Інтегральна компетентність

      Здатність  ставити та успішно вирішувати на достатньо професійному рівні науково-дослідницькі та практичні завдання у сфері туризму і рекреації,  що передбачає застосування теорій і методів системи  туризмознавчих  наук,  зокрема з урахуванням принципів збалансованого природокористування,  в тому числі на природоохоронних територіях туристичних дестинацій, а також узагальнювати досвід туристично-екскурсійної діяльності.

      Загальні компетентності (ЗК)

      ЗК1. Здатність до організації, планування, прогнозування результатів діяльності.

      ЗК2. Здатність вести професійну діяльність у міжнародному та вітчизняному середовищі.

      ЗК3. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

      ЗК4. Здатність розробляти проєкти та управляти ними.

      ЗК5. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

      ЗК 6. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

      ЗК 7. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

      Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК)

      СК1. Здатність застосовувати у професійній діяльності категорійно-термінологічний апарат, концепції, методи та інструментарій системи наук, що формують науковий базис туризму та рекреації.

      СК2. Здатність планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження у сфері туризму та рекреації.

      СК3. Здатність до управління туристичним процесом у публічному секторі, в туристичній дестинації, туристичному підприємстві на різних ієрархічних рівнях.

      СК4. Здатність організовувати діяльність та співпрацю суб’єктів регіонального, національного та міжнародного туристичних ринків на засадах сталого розвитку з урахуванням світового досвіду.

      СК5. Здатність оперувати інструментами збору, обробки інформації, аналізувати та управляти туристичною інформацією.

      СК6. Здатність до аналізу, прогнозування, планування бізнес-процесів та геопросторового планування у сфері туризму та рекреації.

      СК7. Здатність розробляти та впроваджувати інновації в діяльності суб’єктів туристичного ринку

      СК8. Здатність сприяти відродженню та збереженню матеріальної і духовної спадщини українського народу

      СК9. Здатність оцінювати  територіально-рекреаційний потенціал ринку та попиту на екскурсійні послуги в туристичних дестинаціях.

      • Програмні результати навчання

        РН1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки, критичне осмислення проблем у сфері туризму та рекреації і на межі галузей знань.

        РН2. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур у сфері туризму і рекреації.

        РН3. Застосовувати сучасні цифрові технології, методи та інструменти дослідницької та інноваційної діяльності для розв’язання складних задач у сфері туризму та рекреації.

        РН4. Проводити аналіз геопросторової організації туристичного процесу, проєктувати його стратегічний розвиток на засадах сталості.

        РН5. Здійснювати комплексний аналіз і оцінювання функціонування туристичного ринку різних ієрархічних рівнів, прогнозувати тенденції його розвитку.

        РН6. Аналізувати та оцінювати діяльність суб’єктів туристичного ринку, планувати результати їх стратегічного розвитку.

        РН7. Організовувати співпрацю зі стейкхолдерами, формувати механізми взаємодії суб’єктів туристичного ринку з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності.

        РН8. Управляти процесами в суб’єктах індустрії туризму та рекреації на різних ієрархічних рівнях, які є складними, непередбачуваними і потребують нових стратегічних підходів.

        РН9. Розробляти та реалізовувати проєкти у сфері туризму та рекреації на засадах економічної, соціальної і екологічної ефективності.

        РН10. Приймати ефективні рішення у сфері туризму та рекреації щодо розв’язання широкого кола проблем, зокрема безпеки і якості туристичного обслуговування.

        РН11. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення професійних проблем, презентації результатів досліджень та проєктів у сфері туризму і рекреації.

        РН12. Аналізувати, формулювати і реалізовувати національну та регіональну туристичну політику, вдосконалювати механізми управління туристичними дестинаціями на національному, регіональному та локальному рівнях.

        РН13. Проводити дослідницьку роботу з використанням сучасних методик атрибуції та експертизи пам’яток, зокрема розробляти наукові паспорти та експертні висновки на різноманітні об'єкти культурної спадщини.

        РН14. Застосовувати  сучасні теоретичні підходи до організації екскурсійного процесу, розробки та впровадження інноваційного екскурсійного продукту  в туристичних дестинаціях, як важливої складової сфери туризму та рекреації.

        • Рецензії ОПП Туризмознавство, магістр

        • Робочі програми

        • Проєкт освітньо-професійної програми на 2024-2025 н.р.