Структура за темами

  • Загальне

  • Освітньо-професійна програма "Туризм" спеціальності 242 "Туризм"

  • Програмні компетентності

  • Програмні результати навчання

    Програмні результати навчання

    РН01. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів.

    РН02. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії туризму, організації туристичного процесу та туристичної діяльності, суб’єктів ринку туристичних послуг, а також світоглядних та суміжних наук.

    РН03. Знати і розуміти основні форми і види туризму, їх поділ.

    РН04. Пояснювати особливості організації рекреаційно-туристичного простору.

    РН05. Аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал території.

    РН06. Застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів.

    РН07. Розробляти, просувати та реалізовувати туристичний продукт.

    РН08. Ідентифікувати туристичну документацію та вміти правильно нею користуватися.

    РН09. Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки

    РН10. Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).

    РН11. Володіти державною та іноземною (ними) мовою (мовами) на рівні, достатньому для здійснення професійної діяльності.

    РН12. Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг.

    РН13. Встановлювати зв’язки з експертами туристичної та інших галузей.

    РН14. Проявляти повагу до індивідуального і культурного різноманіття.

    РН15. Проявляти толерантність до альтернативних принципів та методів виконання професійних завдань.

    РН16. Діяти у відповідності з принципами соціальної відповідальності та громадянської свідомості.

    РН17. Управляти своїм навчанням з метою самореалізації в професійній туристичній сфері.

    РН18. Адекватно оцінювати свої знання і застосовувати їх в різних професійних ситуаціях.

    РН19. Аргументовано відстоювати свої погляди в розв’язанні професійних завдань.

    РН20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання.

    РН21. Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності.

    РН22. Професійно виконувати завдання в невизначених та екстремальних ситуаціях.

    РН23. Знати та розуміти причинно-наслідкові та функціональні зв’язки які існують між процесами на різних рівнях у сфері туризму та рекреації.

    РН 24. Професійно здійснювати екскурсійну діяльність взаємодіючи з різними групами туристів.

    • Навчальні плани

    • Освтньо-професійна програма "Туризм і рекреація", спеціальності 242 "Туризм і рекреація"

      Мета освітньої програми

      Освітня програма спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців сфери туризму і рекреації, які володіють комплексом загальних і фахових компетентностей та вміють їх застосовувати для формування, просування та реалізації туристичних продуктів, високоякісної роботи в сфері обслуговування туристичного комплексу країни та для розв’язання складних професійних задач та практичних проблем у туристичній і рекреаційній сферах. 

      Особливості програми

      Програма спрямована на набуття компетентностей у сфері організації туристичної діяльності. Орієнтована на глибоку спеціальну підготовку сучасних фахівців з туристично-рекреаційної справи, ініціативних та здатних до швидкої адаптації до сучасного бізнес-середовища.

      Формує фахівців з новим перспективним способом мислення, здатних не лише застосовувати існуючі методи організації туристичної діяльності, але й удосконалювати їх на базі сучасних досягнень.

      Освітня діяльність здійснюється в умовах тісної співпраці із підприємствами (закладами, установами, організаціями) туристичної сфери регіону з метою набуття студентами практичних навичок у сфері туризму і рекреації та впровадження результатів науково-практичних розробок у роботу суб'єктів туристичного ринку.

      Характерними особливостями програми є:

       ‒ забезпечується право здобувача вищої освіти на можливість формування його індивідуальної освітньої траєкторії в університеті через вибір навчальних дисциплін;

       ‒ враховуються регіональні аспекти у сфері рекреації і туризму та особливості розвитку національних і міжнародних туристичних потоків; ‒ використання інноваційних підходів у викладанні спеціалізованих навчальних компонентів, зокрема, позааудиторної практико-орієнтованої підготовки, що дозволять ефективно діяти в умовах конкурентного туристичного бізнес-середовища;

      ‒ вивчення сучасних інформаційних систем та технологій в туризмі і рекреації.

      Інтегральна компетентність

      Здатність комплексно розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері туризму і рекреації або у процесі навчання, що передбачає застосування знань і методів наук що формують туризмознавство і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

      Загальні компетентності (ЗК)

      ЗК01. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

      ЗК02. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

      ЗК03. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

      ЗК04. Здатність до критичного мислення, аналізу і синтезу.

      ЗК05. Прагнення до збереження навколишнього середовища.

      ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

      ЗК07. Здатність працювати в міжнародному контексті.

      ЗК08. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.

      ЗК09. Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми.

      ЗК10. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

      ЗК11. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

      ЗК12. Навички міжособистісної взаємодії.

      ЗК13. Здатність планувати та управляти часом.

      ЗК14. Здатність працювати в команді та автономно.

      Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (ФК)

      ФК01. Знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності.

      ФК02. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

      ФК03. Здатність аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал територій.

      ФК04. Здатність аналізувати діяльність суб’єктів індустрії туризму на всіх рівнях управління.

      ФК05. Розуміння сучасних тенденцій і регіональних пріоритетів розвитку туризму в цілому та окремих його форм і видів.

      ФК06. Розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного).

      ФК07. Здатність розробляти, просувати, реалізовувати та організовувати споживання туристичного продукту.

      ФК08. Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб’єкта туристичної індустрії та її підсистем.

      ФК09. Здатність забезпечувати безпеку туристів у звичайних та складних форс-мажорних обставинах.

      ФК10. Здатність здійснювати моніторинг, інтерпретувати, аналізувати та систематизувати туристичну інформацію, уміння презентувати туристичний інформаційний матеріал.

      ФК11. Здатність використовувати в роботі туристичних підприємств інформаційні технології та офісну техніку.

      ФК12. Здатність визначати індивідуальні туристичні потреби, використовувати сучасні технології обслуговування туристів та вести претензійну роботу.

      ФК13. Здатність до співпраці з діловими партнерами і клієнтами, уміння забезпечувати з ними ефективні комунікації.

      ФК14. Здатність працювати у міжнародному середовищі на основі позитивного ставлення до несхожості до інших культур, поваги до різноманітності та мультикультурності, розуміння місцевих і професійних традицій інших країн, розпізнавання міжкультурних проблем у професійній практиці.

      ФК15. Здатність діяти у правовому полі, керуватися нормами законодавства.

      ФК16. Здатність працювати з документацією та здійснювати розрахункові операції суб’єктом туристичного бізнесу.

      ФК 17. Здатність відстежувати тенденції та здійснювати аналіз функціонування національної туристичної галузі.

      ФК 18. Здатність створювати, характеризувати та реалізовувати екскурсійний продукт, враховуючи культурні, історичні та екологічні особливості регіонів.

      Програмні результати навчання

      РН01. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів.

      РН02. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії туризму, організації туристичного процесу та туристичної діяльності, суб’єктів ринку туристичних послуг, а також світоглядних та суміжних наук.

      РН03. Знати і розуміти основні форми і види туризму, їх поділ.

      РН04. Пояснювати особливості організації рекреаційно-туристичного простору.

      РН05. Аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал території.

      РН06. Застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів.

      РН07. Розробляти, просувати та реалізовувати туристичний продукт.

      РН08. Ідентифікувати туристичну документацію та вміти правильно нею користуватися.

      РН09. Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки

      РН10. Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).

      РН11. Володіти державною та іноземною (ними) мовою (мовами) на рівні, достатньому для здійснення професійної діяльності.

      РН12. Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг.

      РН13. Встановлювати зв’язки з експертами туристичної та інших галузей.

      РН14. Проявляти повагу до індивідуального і культурного різноманіття.

      РН15. Проявляти толерантність до альтернативних принципів та методів виконання професійних завдань.

      РН16. Діяти у відповідності з принципами соціальної відповідальності та громадянської свідомості.

      РН17. Управляти своїм навчанням з метою самореалізації в професійній туристичній сфері.

      РН18. Адекватно оцінювати свої знання і застосовувати їх в різних професійних ситуаціях.

      РН19. Аргументовано відстоювати свої погляди в розв’язанні професійних завдань.

      РН20. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання.

      РН21. Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності.

      РН22. Професійно виконувати завдання в невизначених та екстремальних ситуаціях.

      РН23. Знати та розуміти причинно-наслідкові та функціональні зв’язки які існують між процесами на різних рівнях у сфері туризму та рекреації.

      РН 24. Професійно здійснювати екскурсійну діяльність взаємодіючи з різними групами туристів.

    • Навчальний план 2023-2024 н.р.

    • Робочі програми 2023-2024 н.р.

    • Проєкт освітньо-професійної програми "Туризм і рекреація" 2024-2025 н.р.