Структура за темами

  • Загальне

  • Результати обговорень проєкту освітньої програми

  • Мета та особливості освітньої програми

    Мета програми: Професійна підготовка висококваліфікованих, відповідальних кадрів у галузі публічного управління та адміністрування, спроможних аналізувати, формувати і реалізовувати публічну політику, ефективно та результативно виконувати управлінські функції та надавати адміністративні послуги, сприяти інноваційним процесам у суспільстві з метою утвердження демократії, забезпечення прав і свобод людини, сталого розвитку на основі світових та європейських стандартів з урахуванням принципу стійкості та здатності швидкого реагування на загрози та виклики задля протидії та мінімізації їх наслідків.

    Особливості програми:  Програма передбачає надання фундаментальних теоретико-методичних знань та практичних навиків з формування та реалізації публічної політики, застосування наукових підходів та концепцій у сфері публічного управління, на основі поглибленого вивчення інноваційних практик управління органами публічної влади задля  прийняття ефективних рішень щодо вирішення стратегічних, тактичних та ситуативних завдань в публічній сфері. Унікальність програми полягає в формуванні комплексу знань, умінь та навичок щодо управління бюджетною безпекою та здійснення громадського контролю над органами державної та місцевої влади в умовах необхідності підвищення ефективності та результативності публічного управління та адміністрування в цілому та управління публічними фінансами зокрема. Застосування на практиці отриманих знань, умінь та навичок дозволить забезпечити бюджетну безпеку, шляхом застосування механізмів контролю у процесах надходження, розподілу та використання бюджетних ресурсів, у тому числі тих, що надходять від закордонних партнерів до фінансової системи. Програма формує фахівців з новим прогресивним мисленням, які мають глибокі знання з різних аспектів публічного управління та адміністрування, готових до викликів та використання інноваційних підходів для розбудови України. 

    • Компетентності

      Інтегральна компетентність: 

      Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування та / або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та / або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

      Загальні компетентності (ЗК):

      ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

      ЗК 2. Здатність працювати в команді, мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером, діяти соціально відповідально та свідомо.

      ЗК 3. Здатність розробляти та управляти проєктами.

      ЗК 4. Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.

      ЗК 5. Здатність приймати обґрунтовані рішення та використовувати сучасні комунікаційні технології.

      ЗК 6. Здатність до професійного спілкування іноземною мовою.  

      ЗК 7. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

      Спеціальні компетентності (СК):

      СК 1. Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.

      СК 2. Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та інших організацій публічної сфери.

      СК 3. Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій, зокрема розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.

      СК 4. Здатність визначати показники сталого розвитку на вищому, центральному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях. 

      СК 5. Здатність представляти органи публічного управління у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами і організаціями незалежно від форм власності, громадянами та налагоджувати ефективні комунікації з ними.

      СК 6. Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України.

      СК 7. Здатність самостійно готувати проєкти нормативно-правових актів, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді, надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування.

      СК 8. Здатність розробляти стратегічні документи розвитку соціально-економічних систем на вищому, центральному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.

      СК 9. Здатність здійснювати наукову та дослідницьку діяльність у сфері публічного управління та адміністрування.

      СК 10. Здатність приймати обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції.

      СК 11. Здатність здійснювати управління бюджетною безпекою на державному та місцевому рівнях фінансової системи країни.

      СК 12. Здатність реалізовувати право громадян щодо їх участі у прийнятті публічно-управлінських рішень через реалізацію механізмів громадського контролю за діяльністю органів публічної влади.  

      • Результати навчання

        ПРН 1. Знати теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, основ та технологій прийняття управлінських рішень.

        ПРН 2. Розв’язувати складні задачі публічного управління та адміністрування, враховуючи вимоги законодавства, виявляти правові колізії та проблеми, розробляти проєкти нормативно-правових актів для їх усунення.

        ПРН 3. Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції.

        ПРН 4. Використовувати сучасні статистичні методи, моделі, цифрові технології, спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач публічного управління та адміністрування.

        ПРН 5. Визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії.

        ПРН 6. Здійснювати ефективне управління інноваціями, ресурсами, ризиками, проєктами, змінами, якістю, застосовувати сучасні моделі, підходи та технології, міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загальноорганізаційних структур.

        ПРН 7. Уміти розробляти національні/регіональні програмні документи щодо розвитку публічного управління, використовуючи системний аналіз і комплексний підхід, а також методи командної роботи.

        ПРН 8. Уміти здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.

        ПРН 9. Спілкуватися іноземною мовою на професійну тематику, обговорювати проблеми публічного управління та результати досліджень.

        ПРН10. Представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати для фахівців і широкого загалу результати їх діяльності.

        ПРН 11. Розробляти обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції, враховувати цілі, наявні законодавчі, часові та ресурсні обмеження, оцінювати політичні, соціальні, економічні та екологічні наслідки варіантів рішень.

        ПРН 12. Планувати і здійснювати наукові та прикладні дослідження у сфері публічного управління та адміністрування, включаючи аналіз проблематики, постановку цілей і завдань, вибір та використання теоретичних та емпіричних методів дослідження, аналіз його результатів, формулювання обґрунтованих висновків.

        ПРН 13. Здійснювати управління бюджетною безпекою на державному та місцевому рівнях фінансової системи країни.

        ПРН 14. Уміти організовувати участь громадськості у підготовці та ухваленні публічно-управлінських рішень, шляхом залучення інститутів громадянського суспільства та окремих громадян до управління суспільними процесами на різних рівнях публічного управління та адміністрування.

        • Робочі програми, програма практики, методичні рекомендації до кваліфікаційної роботи