Topic outline

  • Освітньо-професійна програма (затверджена)

  • Проект ОПП

    Зауваження та рекомендації щодо освітньо-професійної програми Ви можете надіслати  на адресу гаранта освітньої програми ПОЛОНСЬКОГО Леоніда (pol@ztu.edu.ua).
  • Навчальний план

  • Рецензії стейкхолдерів 2024

  • Рецензії стейкхолдерів 2023

  • Мета та особливості освітньої програми

    Мета ОПП: Формування фахівця, здатного вирішувати складні завдання науково-дослідного та інноваційного характеру в галузі прикладної механіки і машинобудування в умовах динамічного науково-технічного розвитку суспільства, досягнення високої адаптивності здобувачів вищої освіти до трансформації ринку праці через взаємодію зі стейкхолдерами

  • Компетентності

    Інтегральна компетентність 

    Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у прикладній механіці або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

    Загальні компетентності (ЗК)

    ЗК1. Здатність виявляти, ставити та вирішувати інженерно-технічні та науково-прикладні проблеми.

    ЗК2. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.

    ЗК3. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

    ЗК4. Здатність розробляти проекти та управляти ними.

    ЗК5. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

    ЗК6. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

    ЗК7. Здатність до спілкуватися іноземною мовою. 

    Фахові компетентності спеціальності

    ФК1. Здатність застосовувати відповідні методи і ресурси сучасної інженерії для знаходження оптимальних рішень широкого кола інженерних задач із застосуванням сучасних підходів, методів прогнозування, інформаційних технологій та з урахуванням наявних обмежень за умов неповної інформації та суперечливих вимог.

    ФК2. Здатність описати, класифікувати та змоделювати широке коло технічних об’єктів та процесів, що ґрунтується на глибокому знанні та розумінні теорій та практик механічної інженерії, а також знаннях суміжних наук.

    ФК3. Здатність до самостійної роботи і ефективного функціонування в якості керівника групи.

    ФК4. Здатність зрозуміло і недвозначно доносити власні висновки, знання та пояснення до фахівців і нефахівців, зокрема і в процесі викладацької діяльності.

    ФК5. Здатність застосовувати системний підхід для забезпечення постійності технологічних процесів виготовлення та ремонту з залученням сучасного технологічного обладнання з ЧПК.

    ФК6. Здатність забезпечити ресурсозбереження впровадженням ефективних методів підвищення надійності та довговічності виробів, зокрема, за рахунок поліпшення їх міцності і зносостійкості,  у т. ч.,  при застосуванні зміцнювальних  технологій як при виготовленні, так і при відновленні деталей машин.

  • Результати навчання

    РН1. Застосовувати спеціалізовані концептуальні знання новітніх методів та методик проектування, аналізу і дослідження конструкцій, машин та/або процесів в галузі машинобудування та суміжних галузях знань.

    РН2. Розробляти і ставити на виробництво нові види продукції, зокрема виконувати дослідно-конструкторські роботи та/або розробляти технологічне забезпечення процесу їх виготовлення.

    РН3. Застосовувати системи автоматизації для виконання досліджень, проектно-конструкторських робіт, технологічної підготовки та інженерного аналізу в машинобудуванні.

    РН4. Використовувати сучасні методи оптимізації параметрів технічних систем засобами системного аналізу, математичного та комп’ютерного моделювання, зокрема за умов неповної та суперечливої інформації.

    РН5. Самостійно ставити та розв’язувати задачі інноваційного характеру, аргументувати і захищати отримані результати та прийнятті рішень.

    РН6. Розробляти, виконувати та оцінювати інноваційні проекти з урахуванням інженерних, правових, екологічних, економічних та соціальних аспектів.

    РН7. Зрозуміло і недвозначно презентувати результати досліджень та проектів, доносити власні висновки, аргументи та пояснення державною та іноземною мовами усно і письмово колегам, здобувачам освіти та представникам інших професійних груп різного рівня.

    РН8. Оволодівати сучасними знаннями, технологіями, інструментами і методами, зокрема через самостійне опрацювання фахової літератури, участь у науково-технічних та освітніх заходах.

    РН9. Організовувати роботу групи при виконанні завдань, комплексних проектів, наукових досліджень, розуміти роботу інших, давати чіткі інструкції.

    РН10. Вести пошук необхідної інформацію в науково-технічній літературі, електронних базах та інших джерелах, засвоювати, оцінювати та аналізувати цю інформацію.

    РН11. Розробляти технологічні та/або управлінські рішення в умовах невизначеності, оцінювати і порівнювати можливі варіанти вирішення проблеми за допомогою прогнозування та аналізу ризиків і можливих наслідків.

    РН12. Використовувати сучасні методи підвищення надійності деталей машин, їх міцності і зносостійкості.

  • Робочі програми навчальних дисциплін та програми практик

  • Практики і дипломування

  • Робочі програми вибіркових навчальних дисциплін 2024-2025 н.р.

  • Робочі навчальні плани 23-24, 24-25 н.р.