Структура за темами
Методичні рекомендації до самостійної роботи
Робочі програми
Очна форма навчання: 2023-2024 н.р. І семестр
1-2 тиждень: 04-15.09.2023.
Тема: Дії над матрицями
1. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Дії над матрицями".
2. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 2. "Лінійна алгебра. Матриці". с. 12-16 потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
№-30, №-25, у разі, якщо №>35.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.5, 1.15.
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.9, 1.14.
Тема: Обчислення визначників
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи.
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Обчислення визначників".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 3. "Лінійна алгебра. Визначники", с. 17-18 потрібно відібрати три завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+10, N+20 у разі, якщо №<11.
№-10, №-3, N+4 у разі, якщо 10<№<27.
№-26, №-21, N-16 у разі, якщо №>26
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7, 1.17, 1.27.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.5, 1.12, 1.19.
Для прикладу, якщо №=29, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3, 1.8, 1.13.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Переможного миру та успіхів!
3 тиждень: 18-22.09.2023.
Тема: Системи лінійних рівнянь: метод Гаусса.
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи.
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Метод Гаусса".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 4 "Системи лінійних рівнянь. Метод Гаусса", с. 19-22 потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№, 2.№
Якщо №>30, то 1.№-30, 2.N-30
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7, 2.7
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3, 2.3
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Переможного миру та успіхів!
4 тиждень-25.-29.09.2023.
Тема: Системи лінійних рівнянь: матричний метод розв`язування систем лінійних рівнянь, формули Крамера.
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи.
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "матричний метод розв`язування систем лінійних рівнянь, формули Крамера".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Тема 5-6 "Системи лінійних рівнянь. Матричний метод. Формули Крамера", с. 23-30 потрібно відібрати чотири завдання (два завдання - матричний метод і два завдання-формули Крамера), послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№, 2.№ (тема 5 і тема 6).
Якщо №>30, то 1.№-30, 2.N-30 (тема 5 і тема 6).
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7, 2.7 (тема 5), 1.7, 2.7 (тема 6).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3, 2.3 (тема 5), 1.3, 2.3 (тема 6).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Переможного миру та успіхів!
5 тиждень: 02-06.10.2023.
Тема: Векторна алгебра. Вектори та дії над ними.
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Матричний метод розв`язування систем лінійних рівнянь, формули Крамера".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Елементи векторної алгебри".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 7-8 "Векторна алгебра. Вектори та дії над ними. Координати вектора. Базис", с. 31 потрібно відібрати одне завдання - Завдання 1 (1;2;3), послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№.
Якщо №>30, то 1.№-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 (завдання 1 (1; 2; 3)).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3 (завдання 1 (1;2;3).
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
6 тиждень: 09-13.10.2023.
Тема: Векторна алгебра. Вектори та дії над ними. Координати вектора. Базис.
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Векторна алгебра. Вектори та дії над ними".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Елементи векторної алгебри".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 7-8 "Векторна алгебра. Вектори та дії над ними. Координати вектора. Базис" на с. 33 - Завдання 2. - відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 2.№ .
Якщо №>30, то 2.N-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 2.7.
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 2.3.
4. Тема 9. Скалярний добуток векторів (с. 36) потрібно відібрати одне завдання - Завдання 1 (1;2) і на с. 38 - Завдання 2.- відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№, 2.№ .
Якщо №>30, то 1.№-30, 2.N-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 - завдання 1 (1; 2), 2.7 - завдання 2.
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3 - завдання 1 (1;2) і 2.3 (завдання 2).
Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Векторна алгебра. Вектори та дії над ними. Координати вектора. Базис. Скалярний добуток векторів".
5. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 10 "Векторна алгебра. Векторний добуток векторів" на с. 41 потрібно відібрати одне завдання - Завдання 1 (1;2), послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№.
Якщо №>30, то 1.№-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7.
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3.
6. Тема 11. Векторна алгебра. Мішаний добуток векторів на с. 44 - Завдання 1.- відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№ .
Якщо №>30, то 1.№-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7.
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
7-8 тиждень: 16-27.10.2023.
Тема: "Аналітична геометрія. Пряма на площині".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Векторна алгебра. Векторний добуток векторів. Мішаний добуток векторів".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Аналітична геометрія".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 12-13 "Аналітична геометрія. Пряма на площині" на с. 47-49
Завдання 1 (1;2;3;4;5), потрібно відібрати завдання послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№.
Якщо №>30, то 1.№-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 - завдання 1 (1; 2;3;4;5).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3 - завдання 1 (1;2;3;4;5).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
9-10 тиждень: 30.10.-03.11.2023; 06.11.-10.11.2023
Тема: "Аналітична геометрія. Площина у просторі. Пряма у просторі".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Аналітична геометрія. Пряма на площині".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Аналітична геометрія"
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання" із Теми 14-15 "Аналітична геометрія. Площина у просторі. Пряма у просторі" на с. 50-52.
Завдання 1 (1;2;3;4;5), потрібно відібрати завдання послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<31, то 1.№.
Якщо №>30, то 1.№-30.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.7 - завдання 1 (1; 2;3;4;5).
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання такі: 1.3 - завдання 1 (1;2;3;4;5).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
10 тиждень: 06.11.-10.11.2023.
Тема: " Границя функції. Розкриття невизначеностей".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої теми "Аналітична геометрія. Площина у просторі. Пряма у просторі".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Границя функції".
3. Виконати завдання 10, 11, 12 "Практична робота. Границя функції. Застосування похідної" з Індивідуальні домашні завдання - 2
З кожного завдання потрібно відібрати по два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 1-е завдання: 10.№; 11.№; 12.№
2-е завдання: 10.№+5; 11.№+5; 12.№+5
Якщо №<20, то 1-е завдання: 10.№-10; 11.№-10; 12.№-10
2-е завдання: 10.№-6; 11.№-6; 12.№-6
Якщо №<30, то 1-е завдання: 10.№-19; 11.№-19; 12.№-19
2-е завдання: 10.№-17; 11.№-17; 12.№-17
Якщо №<40, то 1-е завдання: 10.№-29; 11.№-29; 12.№-29
2-е завдання: 10.№-24; 11.№-24; 12.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 10.7; 11.7; 12.7; 10.12; 11.12; 12.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 10.5; 11.5; 12.5; 10.9; 11.9; 12.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 10.3; 11.3; 12.3; 10.6; 11.6; 12.6.
Для прикладу, якщо №=33, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 10.4; 11.4; 12.4; 10.9; 11.9; 12.9.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
11 тиждень: 13.11.-17.11.2023
Тема: " Перша визначна границя".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої теми "Границя функції. Розкриття невизначеностей".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Границя функції".
3. Індивідуальні домашні завдання - 3 із Теми 4 "Перша визначна границя".
Завдання 1. Знайти границю, скориставшись першою визначною границею (с.17-18) - потрібно відібрати три завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то завдання такі: 1.№, 1.№+10, 1.№+20.
Якщо 10<№<26, то завдання такі: 1.№-10, 1.№-3, 1.№+4.
Якщо №>25, то завдання такі: 1.№-25, 1.№-22, 1.№-19.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7, 1.17, 1.27.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.13, 1.20, 1.27.
Для прикладу, якщо №=31, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.6, 1.9, 1.12.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
12 тиждень 20.11.-24.11.2023.
Тема: "Неперервність функції. Похідна.".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої теми "Перша визначна границя".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Неперервність функції. Похідна функції".
3. Індивідуальні домашні завдання - 3 із Теми 6 "Неперервність функції".
Завдання 1. Знайти точки розриву функції та дослідити їх характер:
(с. 21-27) - потрібно відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<29, то завдання такі: 1.№
Якщо №>28, то завдання такі: 1.№-25
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7
Для прикладу, якщо №=29, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.4
4. Індивідуальні домашні завдання - 3 із теми 7 "Похідна функції. Похідна лінійної комбінації функцій. Похідна складеної функції"
Завдання 1. Продиференціювати задану функцію (с. 28-30),
Завдання 2. Продиференціювати задану функцію (с. 30-31) - потрібно відібрати по два з кожного завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15 у разі, якщо №<16.
№-15, №-5 у разі, якщо 15<№<36.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7, 1.22, 2.7, 2.22.
Якщо №=17, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.2, 1.12, 2.2, 2.12.
5. Індивідуальні домашні завдання - 3 із теми 8 "Похідна функції. Похідна добутку та частки функцій".
Завдання 1. Продиференціювати задану функцію (с. 32-33) - потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15 у разі, якщо №<16.
№-15, №-5 у разі, якщо 15<№<36.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7, 1.22, 2.7, 2.22.
Якщо №=17, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.2, 1.12, 2.2, 2.12.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
13 тиждень 27.11.-01.12.2023.
Тема: "Похідна неявно заданих функцій і функцій заданих параметрично".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої теми "Неперервність функції. Похідна".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу.
3. Індивідуальні домашні завдання - 3 із Теми 9 "Диференціювання функцій, заданих неявно. Диференціювання функцій, що задані параметрично".
Завдання 1. Знайти похідну функції y (x ), що задана неявно рівнянням
(с. 34-35),
Завдання 2. Знайти похідну функції x(у) , що задана параметрично
(с. 35-37) - потрібно відібрати по два з кожного завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15 у разі, якщо №<16.
№-15, №-5 у разі, якщо 15<№<36.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7, 1.22, 2.7, 2.22
Якщо №=17, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.2, 1.12, 2.2, 2.12.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
14 тиждень 04.12.-08.12.2023.
Тема 10: "Логарифмічне диференціювання. Застосування диференціала до наближених обчислень".
Тема 12-13: "Дотична та нормаль до кривої", "Застосування похідної для дослідження функції".
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої теми "Похідна неявно заданих функцій і функцій заданих параметрично".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу.
3. Індивідуальні домашні завдання - 3 із Теми 10"Логарифмічне диференціювання. Застосування диференціала до наближених обчислень".
Завдання 1. Продиференціювати задану функцію.
(с. 38-39),
Завдання 2. Обчислити наближено значення функції y f (x) у точці x0 , використовуючи диференціал функції.
(с. 39-40) - потрібно відібрати по одному завданні із завдання1,2, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15 у разі, якщо №<16.
№-15, №-5 у разі, якщо 15<№<36.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7, 2.7.
Якщо №=17, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.2, 2.2.
Корисно скористатися контентом "Диференціал функції. Похідні та диференціали вищих порядків"
Тема 12-13: "Дотична та нормаль до кривої", "Застосування похідної для дослідження функції"
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Логарифмічне диференціювання. Застосування диференціала до наближених обчислень".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу.
3. Індивідуальні домашні завдання - 3 із теми 12 "Дотична та нормаль до кривої."
Завдання 1. Знайти рівняння дотичної та нормалі до графіка функції y = f (x) у точці з абсцисою x0 . (с. 45-46), потрібно відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 1.№
Якщо №<20, то 1.№-10
Якщо №<30, то 1.№-19
Якщо №<40, то 1.№-29
Для прикладу, якщо №=7, то Індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7
Для прикладу, якщо №=15, то Індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.5
Для прикладу, якщо №=23, то Індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.4
Для прикладу, якщо №=39, то Індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.10
4. Індивідуальні домашні завдання - 3 із теми 13 "Застосування похідної для дослідження функції"
Завдання 1. Знайти найбільше та найменше значення функції y f (x) на відрізку [a, b], (с. 47-49) .
потрібно відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 1.№
Якщо №<20, то 1.№-10
Якщо №<30, то 1.№-19
Якщо №<40, то 1.№-29
Для прикладу, якщо №=7, то Індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7
Для прикладу, якщо №=15, то Індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.5
Для прикладу, якщо №=23, то Індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.4
Для прикладу, якщо №=39, то Індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.10
Корисно скористатися методичним контентом "Похідна", "Диференціал функції. Похідні та диференціали вищих порядків"
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
15 тиждень: 11.12.-15.12.2023.
Тема: "Загальне дослідження функції"
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи.
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Застосування диференціального числення для дослідження функції".
3. Індивідуальні домашні завдання - 3 із теми 14 "Загальне дослідження функції"
Завдання 1. Виконати загальне дослідження функції.
потрібно відібрати одне завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 1.№
Якщо №<20, то 1.№-10
Якщо №<30, то 1.№-19
Якщо №<40, то 1.№-29
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.7
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.5
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.4
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 3 такі: 1.10
Корисно скористатися схемою для дослідження функції" і "Приклади розв"язування завдань" с. 52-70 Індивідуальні домашні завдання - 3.
Завдання виконуються в зошиті на практичному занятті.
Успіхів!
2 семестр, 2024р.
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ (05.02.-18.02.2024р.)
1 тиждень: 05-09.02.2024р.
Тема: Поняття функції кількох змінних
1. Систематизація (усне опитування розв'язування базових задач) теоретичного і практичного матеріалу курсу першого семестру.
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Функції кількох змінних".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 1. Функції кількох змінних. Основні поняття"
Завдання 1. Знайти область визначення вказаних функції (с. 9-10) потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.5, 1.15.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Бажаю успіхів!
2 тиждень: 12-16.02.2024р.
Тема: Частинні похідні
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Поняття функції кількох змінних".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Частинні похідні".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4" розглянути приклади розв"язування завдань теми практичної роботи на сторінках 41-43.
4. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 2. Частинні похідні функції кількох змінних
Завдання 1. Знайти частинні похідні 1-го порядку функції z = f (x, y)
(с. 11-13) потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.5, 1.15.
5. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 3. Частинні похідні вищих порядків функції кількох змінних.
Завдання 2. Знайти частинні похідні 2-го порядку функції z= f (x, y)
на с. 14-16 потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 2.7, 2.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 2.5, 2.15.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Бажаю успіхів!
ОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ ІІ СЕМЕСТР (з 19 лютого 2024р.)
3 тиждень: 19.02.-23.02.2024р.
Тема: Диференціал
І практичне заняття
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Частинні похідні".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Функції кількох змінних: повний диференціал функції кількох змінних; диференціювання неявних функцій".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4" розглянути приклади розв"язування завдань теми практичної роботи на сторінках 44-45.
4. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 4. Повний диференціал функції кількох змінних
Завдання 1. Знайти повний диференціал функції z = f (x, y)
(с. 17-18) потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.5, 1.15.
5. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 6. Диференціювання неявних функцій
Завдання 1. Знайти частинні похідні 1-го порядку функції z = f (x, y) заданої неявно.
(с. 22-24) потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.5, 1.15.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Бажаю успіхів!
ІІ практичне заняття
Тема: Диференціал
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Повний диференціал функції кількох змінних. Диференціювання неявних функцій".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Функції кількох змінних: Похідна за напрямом. Градієнт функції. Диференціали вищих порядків. Дотична площина та нормаль до поверхні"
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4" розглянути приклади розв"язування завдань теми практичної роботи на сторінках 48-49; 50-51.
4. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 7. Похідна за напрямом. Градієнт функції
Завдання 1, 2 (с. 25-28) потрібно відібрати по два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.7, 1.22, 2.7, 2.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.5, 1.15, 2.5, 2.15.
5. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 8. Диференціали вищих порядків. Дотична площина та нормаль до поверхні
Завдання 1. Знайти диференціал другого порядку функції z = f (x, y)
(с. 29-31) потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.5, 1.15.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Бажаю успіхів!
4 тиждень: 26.02.-01.03.2024р.
Тема: Екстремуми функції кількох змінних
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Похідна за напрямом. Градієнт функції. Дотична площина та нормаль до поверхні".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Лекція. Функції кількох змінних: локальний екстремум функції".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4" розглянути приклади розв"язування завдань з теми практичної роботи на сторінках 52-54.
4. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 9. Екстремуми функції двох змінних. Локальний екстремум.
Завдання 1. Дослідити функцію z = f (x, y) на екстремуми (с. 32-34) потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.5, 1.15.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Бажаю успіхів!
5 тиждень: 04.03.-08.03.2024р.
Тема: Екстремуми функції двох змінних
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Екстремуми функції двох змінних: локальний екстремум".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Функції кількох змінних: найбільше і найменше значення функції".
3. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4" розглянути приклади розв"язування завдань з теми практичної роботи на сторінках 58-60.
Окрім цього опрацювати приклад "Найбільше та найменше значення функції в області".
4. У методичних рекомендаціях "Індивідуальні домашні завдання - 4"
Тема 10. Найбільше та найменше значення функції в області.
Завдання 1. Знайти найбільше та найменше значення функції z = f (x,y) в області D , що обмежена заданими лініями (с. 35-37) потрібно відібрати два завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
№, №+15, у разі, якщо №<16.
№-15, №-5, у разі, якщо 15<№<36
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.7, 1.22.
Для прикладу, якщо №=20, то індивідуальні домашні завдання - 4 такі: 1.5, 1.15.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Бажаю успіхів!
6 тиждень: 11.03.-15.03.2024р.
Тема: Невизначений інтеграл
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Екстремуми функції двох змінних: найбільше і найменше значення функції".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Невизначений інтеграл. Ч.1".
3. Виконати завдання 21, 22 "Практична робота. Невизначений інтеграл" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 21. Знайти інтеграл.
Завдання 22. Знайти інтеграл.
Потрібно відібрати по два приклади з кожного завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 21.№; 21.№+5; 22.№; 22.№+5
Якщо №<20, то 21.№-10; 21.№-6; 22.№-10; 22.№-6
Якщо №<30, то 21.№-19; 21.№-17; 22.№-19; 22.№-17
Якщо №<40, то 21.№-29; 21.№-24; 22.№-29; 22.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 21.7; 21.12; 22.7; 22.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 21.5; 21.9; 22.5; 22.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 21.4; 21.6; 22.4; 22.6.
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 21.10; 21.15; 22.10; 22.15.
Корисно скористатися методичним контентом "Невизначений інтеграл", "Таблиця основних невизначених інтегралів" (с. 230-243).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
7 тиждень: 18.03.-22.03.2024р.
Тема: Невизначений інтеграл
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Невизначений інтеграл".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Лекція. Невизначнений інтегралURL (веб-посилання)
3. Корисно скористатися методичним контентом "Невизначений інтеграл".
Опрацювати приклади розв"язування завдань: 3. Заміна змінної (с. 246-252).
У зошиті занотувати на вибір розв"язання шести прикладів.
4. Виконати завдання 23 "Практична робота. Невизначений інтеграл" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 23 . Знайти інтеграл, використовуючи відповідну заміну змінної
Потрібно відібрати по два приклади із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 23.№; 23.№+5
Якщо №<20, то 23.№-10; 23.№-6
Якщо №<30, то 23.№-19; 23.№-17
Якщо №<40, то 23.№-29; 23.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 23.7; 23.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 23.5; 23.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 23.4; 23.6.
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 23.10; 23.15.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
8 тиждень: 25.03.-29.03.2024р.
Тема: Невизначений інтеграл
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Невизначений інтеграл".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Лекція. Невизначнений інтегралURL (веб-посилання)"
3. Корисно скористатися методичним контентом "Невизначений інтеграл".
Опрацювати приклади розв"язування завдань: 4. Інтегрування частинами (с. 255-259). У зошиті занотувати на вибір розв"язання чотирьох прикладів.
4. Виконати завдання 24 "Практична робота. Невизначений інтеграл" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 24 . Знайти інтеграл за формулою інтегрування частинами,
потрібно відібрати по два приклади із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 24.№; 24.№+5
Якщо №<20, то 24.№-10; 24.№-6
Якщо №<30, то 24.№-19; 24.№-17
Якщо №<40, то 24.№-29; 24.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 24.7; 24.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 24.5; 24.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 24.4; 24.6.
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 24.10; 24.15.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
9 тиждень: 01.04.-05.04.2024р.
Перше практичне заняття:
Тема: Визначений інтеграл
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Невизначений інтеграл (інтегрування частинами).
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Визначений інтеграл"
3. Виконати завдання 25 "Практична робота. Визначений інтеграл" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 25. Обчислити інтеграл за формулою Ньютона-Лейбніца
Потрібно відібрати два приклади із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 25.№; 25.№+5;
Якщо №<20, то 25.№-10; 25.№-6;
Якщо №<30, то 25.№-19; 25.№-17;
Якщо №<40, то 25.№-29; 25.№-24.
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 25.7; 25.12;
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 25.5; 25.9;
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 25.4; 25.6;
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 25.10; 25.15.
Корисно скористатися методичним контентом "Визначений інтеграл - 1".
Друге практичне заняття:
Тема: Визначений інтеграл
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Визначений інтеграл: Обчислення інтеграла за формулою Ньютона-Лейбніца" .
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Визначений інтеграл"
3. Виконати домашні завдання (ІДЗ) із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2"
Завдання 19. Обчислити інтеграл, використовуючи відповідну заміну
змінної (с. 27-29).Потрібно відібрати два приклади із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 19.№; 19.№+5;
Якщо №<20, то 19.№-10; 19.№-6;
Якщо №<30, то 19.№-19; 19.№-17;
Якщо №<40, то 19.№-29; 19.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то ІДЗ із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2 такі: 19.7; 19.12;
Для прикладу, якщо №=15, то ІДЗ із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2 такі: 19.5; 19.9;
Для прикладу, якщо №=23, то ІДЗ із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2 такі: 19.4; 19.6;
Для прикладу, якщо №=39, то ІДЗ із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2 такі: 19.10; 19.15.
Корисно скористатися методичним контентом " Визначений інтеграл - 1"
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
10 тиждень: 08.04.-12.04.2024р.
Перше практичне заняття:
Тема: Визначений інтеграл
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Визначений інтеграл" (метод заміни змінної).
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Визначений інтеграл"
3. Виконати домашні завдання (ІДЗ) із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2"
Завдання 20. Обчислити інтеграл за формулою інтегрування частинами (с. 29-30).
Потрібно відібрати два приклади із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 20.№; 20.№+5;
Якщо №<20, то 20.№-10; 20.№-6;
Якщо №<30, то 20.№-19; 20.№-17;
Якщо №<40, то 20.№-29; 20.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то ІДЗ із такі: 20.7; 20.12;
Для прикладу, якщо №=15, то ІДЗ із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2" такі: 20.5; 20.9;
Для прикладу, якщо №=23, то ІДЗ із із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2" такі: 20.4; 20.6;
Для прикладу, якщо №=39, то ІДЗ із "Методичні вказівки для самостійної роботи. Ч.2" такі: 20.10; 20.15.
Корисно скористатися методичними контентами "Визначений інтеграл - 1" та "Визначений інтеграл - 2".
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
Друге практичне заняття:
Тема: Застосування визначеного інтеграла
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Визначений інтеграл: метод інтегрування частинами".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу: " Визначений інтегралURL (веб-посилання), "Застосування визначеного інтеграла. Ч.1".
3. Виконати завдання 26 "Практична робота. Визначений інтеграл" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 26. Обчислити площу фігури, обмеженої заданими лініями.
Потрібно відібрати два приклади із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 26.№; 26.№+5
Якщо №<20, то 26.№-10; 26.№-6
Якщо №<30, то 26.№-19; 26.№-17
Якщо №<40, то 26.№-29; 26.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 26.7; 26.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 26.5; 26.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 26.4; 26.6;
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 26.10; 26.15.
Корисно скористатися методичним контентом "Визначений інтеграл - 2" та " Застосування визначеного інтеграла".
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
11 тиждень: 15.04.-19.04.2024р.
Перше практичне заняття:
Тема: Застосування визначеного інтеграла
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Визначений інтеграл" (метод інтегрування частинами).
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу: " Визначений інтегралURL (веб-посилання), "Застосування визначеного інтеграла. Ч.1".
3. Виконати завдання 26 "Практична робота. Визначений інтеграл" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 26. Обчислити площу фігури, обмеженої заданими лініями.
Потрібно відібрати два приклади із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 26.№; 26.№+5
Якщо №<20, то 26.№-10; 26.№-6
Якщо №<30, то 26.№-19; 26.№-17
Якщо №<40, то 26.№-29; 26.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 26.7; 26.12.
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 26.5; 26.9.
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 26.4; 26.6;
Для прикладу, якщо №=39, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 26.10; 26.15.
Корисно скористатися методичним контентом "Визначений інтеграл - 2" та " Застосування визначеного інтеграла".
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
Друге практичне заняття:
Тема: Застосування визначеного інтеграла (об"єм тіл)
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи (обчислення площ плоских фігур).
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу: Застосування визначеного інтеграла. Ч.2URL (веб-посилання)
3. На наступному практичному занятті самостійна робота "Визначений інтеграл".
Третє практичне заняття (МБ-12)
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи.
2. Самостійна робота "Визначений інтеграл".
12 тиждень: 22.04.-26.04.2024р.
Перше практичне заняття: (групи: МБ-12; ПМ-144)
Тема: Невласні інтеграли
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Застосування визначеного інтеграла".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Невласні інтегралиURL (веб-посилання)".
3. Виконати завдання "Невласний інтеграл (завдання)"
Потрібно відібрати один варіант із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то Варіант №
Якщо №<20, то Варіант №-10
Якщо №<30, то Варіант №-19
Якщо №<40, то Варіант №-29
Для прикладу, якщо №=7, то Невласний інтеграл (завдання) такі: Варіант 7.
Для прикладу, якщо №=15, то Невласний інтеграл (завдання) такі: Варіант 5.
Для прикладу, якщо №=23, то Невласний інтеграл (завдання) такі: Варіант 4.
Для прикладу, якщо №=39, то Невласний інтеграл (завдання) такі: Варіант 10.
4. На наступному практичному занятті самостійна робота "Визначений інтеграл" (для групи ПМ-144).
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
Друге практичне заняття: (група ПМ-144)
1. Самостійна робота "Визначений інтеграл".
2. Виконання завдань "Невласний інтеграл (завдання)
Потрібно відібрати один варіант із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то Варіант №
Якщо №<20, то Варіант №-10
Якщо №<30, то Варіант №-19
Якщо №<40, то Варіант №-29
Для прикладу, якщо №=7, то Невласний інтеграл (завдання) такі: Варіант 7.
Для прикладу, якщо №=15, то Невласний інтеграл (завдання) такі: Варіант 5.
Для прикладу, якщо №=23, то Невласний інтеграл (завдання) такі: Варіант 4.
Для прикладу, якщо №=39, то Невласний інтеграл (завдання) такі: Варіант 10.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
13 тиждень: 29.04.-03.05.2024р.
Перше практичне заняття: (групи МП-144; МБ-12)
Тема: Невласні інтеграли
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Невласні інтеграли.
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Невласні інтегралиURL (веб-посилання)".
3. Виконати завдання "Невласний інтеграл (завдання)"
Потрібно відібрати один варіант із завдання, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то Варіант №+5
Якщо №<20, то Варіант №-6
Якщо №<30, то Варіант №-17
Якщо №<40, то Варіант №-24
Для прикладу, якщо №=7, то Невласний інтеграл (завдання) такі: Варіант 12.
Для прикладу, якщо №=15, то Невласний інтеграл (завдання) такі: Варіант 9.
Для прикладу, якщо №=23, то Невласний інтеграл (завдання) такі: Варіант 6.
Для прикладу, якщо №=39, то Невласний інтеграл (завдання) такі: Варіант 15.
Завдання виконуються в зошиті.
Виконані завдання захищаються на наступній практичній роботі.
Успіхів!
Друге практичне заняття: (групи МП-144; МБ-12)
Тема: Диференціальні рівняння І порядку
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Невласні інтеграли".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Диференціальні рівняння І порядку. Ч.1URL (веб-посилання)".
3. Виконати завдання 27 "Практична робота. Диференціальні рівняння 1-го порядку" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Із завдання 27 відібрати два приклади, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 27.№; 27.№+5
Якщо №<20, то 27.№-10; 27.№-6
Якщо №<30, то 27.№-19; 27.№-17
Якщо №<40, то 27.№-29; 27.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 27.7; 27.12
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 27.5; 27.9
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 27.4; 27.6
Для прикладу, якщо №=39, то то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 27.10; 27.15
Завдання виконуються в зошиті на практичному занятті.
Успіхів!
Третє практичне заняття: 02.05.2024р. (група: МБ-12)
Тема: Диференціальні рівняння І порядку
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Диференціальні рівняння І порядку" (завдання 27, приклад 1).
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу "Диференціальні рівняння І порядку. Ч.2URL (веб-посилання) ".
3. Виконати завдання 27 "Практична робота. Диференціальні рівняння 1-го порядку" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Із завдання 27 відібрати один приклад, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 27.№+5
Якщо №<20, то 27.№-6
Якщо №<30, то 27.№-17
Якщо №<40, то 27.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 27.12
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 27.9
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 27.6
Для прикладу, якщо №=39, то то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 27.15
Завдання виконуються в зошиті на практичному занятті.
Успіхів!
14 тиждень: 06.05.-10.05.2024р.
Практичне заняття: (група: МБ-12)
Тема: Диференціальні рівняння вищих порядків
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Диференціальні рівняння І порядку".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу.
3. Виконати завдання 29, 30 "Практична робота. Диференціальні рівняння 2-го порядку" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 29. Розв’язати диференціальне рівняння.
Завдання 30. Знайти розв'язок диференціального рівняння, що задовольняє задані початкові умови.
З кожного завдання відібрати по одному прикладу, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 29.№; 30.№
Якщо №<20, то 29.№-10; 30.№-10
Якщо №<30, то 29.№-19; 30.№-19
Якщо №<40, то 29.№-29; 30.№-29
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 29.7; 30.7
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 29.5; 30.5
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 29.4; 30.4
Для прикладу, якщо №=39, то то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 29.10; 30.10
Завдання виконуються в зошиті і захищаються на наступному практичному занятті.
Успіхів!
Перше практичне заняття: (група: МП-144)
Тема: Диференціальні рівняння І порядку
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи.
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу.
3. Виконати завдання 28 "Практична робота. Диференціальні рівняння 1-го порядку" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 28. Знайти розв’язок диференціального рівняння, що задовольняє задану початкову умову.
Потрібно відібрати два приклади, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 28.№; 28.№+5
Якщо №<20, то 28.№-10; 28.№-6
Якщо №<30, то 28.№-19; 28.№-17
Якщо №<40, то 28.№-29; 28.№-24
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 28.7; 28.12
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 28.5; 28.9
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 28.4; 28.6
Для прикладу, якщо №=39, то то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 28.10; 28.15
Завдання виконуються в зошиті на наступному практичному занятті.
Успіхів!
Друге практичне заняття: 10.05.2024р. (група: ПМ-144)
Тема: Диференціальні рівняння вищих порядків
1. Бути готовими до захисту індивідуальних домашніх завдань попередньої практичної роботи "Диференціальні рівняння І порядку".
2. Опрацювати матеріал лекційного курсу.
3. Виконати завдання 29, 30 "Практична робота. Диференціальні рівняння 2-го порядку" з Індивідуальні домашні завдання - 2
Завдання 29. Розв’язати диференціальне рівняння.
Завдання 30. Знайти розв'язок диференціального рівняння, що задовольняє задані початкові умови.
З кожного завдання відібрати по одному прикладу, послуговуючись формулою:
№ - порядковий номер у списку академічної групи.
Якщо №<11, то 29.№+5; 30.№+5
Якщо №<20, то 29.№-6; 30.№-6
Якщо №<30, то 29.№-17; 30.№-17;
Якщо №<40, то 29.№-24; 30.№-24;
Для прикладу, якщо №=7, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 29.12; 30.12
Для прикладу, якщо №=15, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 29.9; 30.9
Для прикладу, якщо №=23, то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 29.6; 30.6
Для прикладу, якщо №=39, то то індивідуальні домашні завдання - 2 такі: 29.15; 30.15
Завдання виконуються в зошиті на наступному практичному занятті.
Успіхів!
Дистанційне навчання
Секція 6