Економічна історія та культура України
Структура за темами
-
-
Навчання на курсі дозволить вам:
- підвищити рівень знань щодо вирішення нестандартних ситуацій, долати виклики і працювати зі складними темами через загальну турбулентність, війну, складні умови;
- підтримати проактивну роль культурних операторів в процесах декомунізації і формування публічного простору на цю тему в громадах;
- отримати алгортми дій для культурних операторів, переміщених з окупованих територій щодо продовження роботи та збереження своєї спадщини, співпраці;
- оволодіти новими інструменти роботи у питаннях культурної ідентичності під час кризи.
Проходження курсу дозволить отримати додаткові бали за самостійну роботу, які будуть враховані до поточного оцінювання.
За результатами завершення курсу надати сертифікат та есе на тему: «Культурна спадщина не завжди / завжди стає ефективним інструментом соціальної згуртованості під час війни?»
Максимальний розмір есе 2 сторінки формату А4 (14 шрифт, 1 інтервал).
-
-
-
Проєкт МУР створив музичний альбом про розстріляне відродження, за участі Сергія Жадана, гурту NAZVA, Євгена Яновича, Олени Кравець, Євгенія Дубовика, Хейтспіч та Сергія Мартинюка 17 різних композицій, - всі треки зв’язані між собою сюжетом, переходять один в одного і дають можливість слухачу «на власні вуха» стати свідком історичних подій.
-
Спеціально для проекту "Реальна історія" з Акімом Галімовим директор Галузевого архіву СБУ Андрій Когут покаже справи, які працівники НКВС заводили на українську інтелігенцію – людей, яких ми знаємо як «Розстріляне відродження». Ці документи проливають світло на раніше невідомі деталі трагічної долі Леся Курбаса, Валеріяна Підмогильного, Миколи Хвильового.
-
Як відомо, за що б на позір не йшлося шляхті у з’ясуванні взаємин – про землю чи високу політику, насправді все провадило до честі. Бо вона, честь, цінувалася над життя. Тому будь-яка образа, справжня чи гадана, вимагала негайної публічної реакції, адже «шляхтичеві на собі носити образи не годилося». Тож передусім потрібно було якнайширше оголосити про кривду, а то й записати скаргу в судовій канцелярії, потому ж – дати кривдникові «одповідь», себто оголосити про свою готовність мститися до самої смерті. А що б він не мав сумнівів у намірах скривдженого – викликати його на поєдинок, усно чи письмово. Які були подальші сценарії конфлікту? Чи був у стані суд припинити це змагання за честь? Як спільноти замирювали своїй членів? Про це йтиметься в лекції. А водночас про те, чи був цей спосіб сваритися й миритися ексклюзивним для шляхти.