Topic outline

  • Проєкт освітньо-професійної програми

    Свої зауваження та пропозиції просимо надсилати :

    • на адресу 10005, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103, Державний університет «Житомирська політехніка», кафедра гірничих технологій та будівництва ім. проф. Бакка М.Т., проф. Коробійчуку Валентину  Вацлавовичу;
    • або на електронну пошту korobiichykv@gmail.com ;
    • або надавати за телефоном +38(097)-482-90-72
  • Мета освітньої програми

    Підготовка фахівців гірництва, здатних продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми в галузі гірництва та дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних і створення нових цілісних знань та професійної практики, здійснювати педагогічну діяльність у сфері гірництва та суміжних галузях

  • Компетентності

    Інтегральна компетентність. Здатність розв’язувати комплексні проблеми в області гірничої справи та раціонального використання надр, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань, оволодіння методологією наукової та науково-педагогічної діяльності, проведення власного наукового дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення.

    Загальні компетентності(ЗК).

    ЗК01. Здатність аналізувати, оцінювати й синтезувати нові ідеї, ініціювати, розробляти і управляти інноваційними      комплексними проектами;

    ЗК02. Здатність розв’язувати комплексні проблеми в галузі гірництва і суміжних предметних областей на основі системного наукового світогляду та загального культурного кругозору із дотриманням принципів професійної етики та академічної доброчесності;

    ЗК03. Здатність до використання іноземних мов у професійній та науковій діяльності  та працювати в міжнародному контексті;

    ЗК04.  Здатність ефективно працювати в команді, проявляти лідерські здібності, приймати стратегічні рішення, діяти соціально відповідально і свідомо.

    Спеціальні (фахові) компетентності (ФК).

    СК01. Здатність планувати і виконувати наукові дослідження у сфері гірництва та на межі предметних галузей,      використовуючи концептуальні та методологічні знання,           основні концепції, сучасні тенденції розвитку гірничих технологій;

    СК02. Здатність аналізувати технологічні системи в гірництві, ідентифікувати небезпеки і слабкі місця, формулювати відповідні      наукові задачі досліджень, обґрунтовувати актуальність та мету, завдання, які необхідно вирішити для досягнення мети;    

    СК03. Здатність обробляти, оцінювати, аналізувати, систематизувати та узагальнювати результати проведених експериментів і досліджень з використанням сучасних спеціалізованих програмних пакетів,      робити висновки на основі одержаних результатів;

    СК04. Здатність розробляти та реалізувати проєкти, включаючи власні дослідження, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання та професійну практику з гірничих технологій;

    СК05. Здатність реєструвати права інтелектуальної власності на отримані результати наукових досліджень відповідно основним напрямам розвитку гірництва та суміжних галузей;

    СК06. Здатність організовувати та здійснювати           науково-педагогічну діяльність з використанням сучасних освітніх технологій і методів

  • Програмні результати навчання

    РН01. Мати передові концептуальні та методологічні знання з гірництва та суміжних предметних областей, а також дослідницькі навички, достатні для проведення наукових і прикладних досліджень, що відповідають сучасним світовим тенденціям розвитку гірничих технологій відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій.

    РН02. Володіти загальнонауковими (філософськими) компетентностями, спрямованими на формування системного наукового світогляду, професійної етики, академічної доброчесності та загального культурного кругозору;

    РН03. Вільно презентувати та обговорювати результати досліджень, наукові та прикладні проблеми гірництва та суміжних предметних областей державною та іноземною мовами, оприлюднювати результати досліджень у наукових публікаціях у провідних міжнародних наукових виданнях;

    РН04. Застосувати сучасні інформаційні технології для моделювання, імітаційних експериментів, пошуку, аналізу і обробки інформації при виконанні наукових досліджень з гірництва;

    РН05. Розробляти наукові та/або інноваційні інженерні проєкти, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання та професійну практику з гірничих технологій, реалізуючи високу особистісну ефективність при роботі в наукових колективах, дотримуватись норм наукової етики і академічної доброчесності, діяти соціально відповідально і свідомо;

    РН06 Формулювати наукові задачі досліджень, обґрунтовувати їх  актуальність та мету, з урахуванням існуючих концепцій і сучасного стану наукових знань, аналізувати технологічні системи в гірництві, ідентифікувати небезпеки і слабкі місця;

    РН07. Формалізувати наукові задачі в галузі гірництва, обґрунтовувати та розробляти конкретні методи їх вирішення;

    РН08. Аналізувати, систематизувати та узагальнювати результати проведених експериментів і досліджень й робити висновки на основі одержаних результатів;

    РН9. Реєструвати права інтелектуальної власності на отримані результати наукових досліджень відповідно основним напрямам розвитку гірництва та суміжних галузей;

    РН10. Організовувати і здійснювати освітній процес у гірничій сфері, його наукове, навчально-методичне та нормативне забезпечення, розробляти і викладати загальноінженерні та спеціальні навчальні дисципліни з гірництва і дотичних предметних областей у закладах вищої освіти

  • Освітньо-професійні програми

  • Навчальні плани