Структура за темами

  • Загальне

  • Проєкт освітньо-професійної програми

    Свої зауваження та пропозиції просимо надсилати :

    • на адресу 10005, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103, Державний університет «Житомирська політехніка», кафедра гірничих технологій та будівництва ім. проф. Бакка М.Т., проф. Коробійчуку Валентину  Вацлавовичу;
    • або на електронну пошту korobiichykv@gmail.com ;
    • або надавати за телефоном +38(097)-482-90-72
  • Мета освітньої програми

    Забезпечити підготовку висококваліфікованих фахівців в галузі технічних наук, здатних розв’язувати комплексні проблеми та проводити оригінальні самостійні наукові дослідження в гірничій галузі, здійснювати науково-педагогічну діяльність.

    • Компетентності

      Інтегральна компетентність. Здатність розв’язувати комплексні проблеми в області гірничої справи та раціонального використання надр, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань, оволодіння методологією наукової та науково-педагогічної діяльності, проведення власного наукового дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення.

      Загальні компетентності(ЗК).

      ЗК1. Здатність до засвоєння і системного аналізу через критичне осмислення нових знань в галузі управління та адміністрування і міжпредметних галузях.

      ЗК2. Здатність до критичного аналізу і креативного синтезу нових ідей, які можуть сприяти в академічному і професійному контекстах економічному, соціальному та культурному прогресу суспільства, базованому на знаннях, здатність до критики й самокритики.

      ЗК3. Здатність до розв’язування складних завдань, розуміння відповідальності за результат роботи з урахуванням бюджетних витрат та персональної відповідальності.

      ЗК4. Адаптивність і комунікабельність, здатність до спілкування з колегами, широким академічним товариством та громадськістю як на національному, так і на міжнародному рівні для реалізації інноваційного проекту або вирішення наукової проблеми.

      ЗК5. Здатність до самовдосконалення, адаптації та дії в нових ситуаціях, креативність.

      ЗК6. Здатність оцінювати соціальну значимість результатів своєї діяльності, бути відповідальним громадянином, усвідомлювати рівні можливості та гендерні проблеми.

      ЗК7. Розуміння значення дотримання етичних норм та авторського права при проведенні наукових досліджень, презентації їх результатів та у науково-педагогічній діяльності.

      Спеціальні (фахові) компетентності (ФК).

      ФК 1. Наявність глибоких обґрунтованих знань в гірничій галузі, детальне розуміння геомеханічних і технологічних процесів при видобуванні та переробці корисних копалин.

      ФК2. Здатність до дослідження, моделювання та проектування геотехнологій освоєння ресурсного потенціалу надр.

      ФК3. Здатність ставити і вирішувати інноваційні задачі, пов’язані із розробкою методів і технічних засобів, які підвищують ефективність робіт і досліджень в області гірничої справи та раціонального надрокористування.

      ФК4. Здатність реалізувати проекти, включаючи власні дослідження, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання та/або професійну практику і розв’язання значущих соціальних, наукових, культурних, етичних та інших проблем, пов’язаних із гірничою справою та раціональним надрокористуванням.

      ФК5. Спроможність спілкуватись в гірничій та споріднених до неї галузях в діалоговому режимі в різномовному середовищі.

      ФК6. Здатність до ініціювання інноваційних комплексних проектів гірничої галузі та повної автономності під час їх реалізації.

      ФК7. Дослідження, моделювання та проектування проявів геомеханічних, гідродинамічних процесів при видобуванні, транспортуванні і зберіганні корисних копалин, будівництві підземних і наземних інженерних споруд різного призначення.

      ФК8. Здатність до самовдосконалення у професійній сфері протягом життя, відповідальність за навчання інших при проведенні науково-педагогічної діяльності та наукових досліджень в гірництві.

      ФК9. Розуміння теоретичних засад, що лежать в основі методів досліджень процесів видобування та переробки корисних копалин, методології проведення польових та камеральних досліджень.

      ФК10. Соціальна відповідальність за результати прийняття стратегічних рішень у гірничій промисловості, пов’язаних із безпекою ведення гірничих робіт, охороною навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів.

      • Програмні результати навчання

        ПРН1. Володіти здібностями до логічного мислення щодо проблемних питань гірництва.

        ПРН2. Застосовувати сучасні інструменти і технології пошуку, оброблення та аналізу інформації, зокрема, статистичні методи аналізу даних великого обсягу та/або складної структури, спеціалізовані бази даних та інформаційні системи.

        ПРН3. Спланувати та реалізувати на практиці оригінальне самостійне наукове дослідження, яке має наукову новизну, теоретичну і практичну цінність та сприяє розв’язанню значущих проблем в галузі гірництва.

        ПРН4. Знайти оригінальне інноваційне рішення, направлене на розв’язання конкретної гірничо-аналітичної проблеми.

        ПРН5. Вміти визначити об’єкт і суб’єкт досліджень, використовуючи гносеологічні підходи до розв’язання проблем в галузі гірництва.

        ПРН6. Вміти доступно, на високому науковому рівні доносити сучасні наукові знання та результати досліджень до професійної та непрофесійної спільноти.

        ПРН7. Володіти навичками усної і письмової презентації результатів власних досліджень рідною та іноземною мовами.

        ПРН8. Розробити оригінальний практичний курс для студентів з фахової дисципліни, враховуючи сучасний стан наукових знань та особисті дослідницькі навички.

        ПРН9. Описувати результати наукових досліджень у фахових публікаціях у вітчизняних та

        закордонних спеціалізованих виданнях, в тому числі внесеними до наукометричних баз.

        ПРН10. Використовувати сучасні інформаційні джерела національного та міжнародного рівня для оцінки стану вивченості об’єкту досліджень і актуальності наукової проблеми.

        ПРН11. Володіти комунікативними навичками на рівні вільного спілкування в іншомовному

        середовищі з фахівцями та нефахівцями щодо проблем гірництва.

        ПРН12. Координувати роботу дослідницької групи, вміти організовувати колективну роботу та керувати людьми.

        ПРН13. Дотримуватись етичних норм, враховувати авторське право та норми академічної доброчесності при проведенні наукових досліджень, презентації їх результатів та у науково-педагогічній діяльності.

        ПРН14. Інтегрувати існуючі методики та методи досліджень та адаптувати їх для розв’язання наукових завдань при проведенні дисертаційних досліджень.

        ПРН15. Розробляти і викладати спеціальні навчальні дисципліни з гірництва у закладах освіти.

        ПРН16. Володіти поглибленими знаннями з теоретичних і методологічних основ проектування, експлуатації і розвитку гірничої справи, геології та маркшейдерської справи.

        ПРН17. Володіти методами розробки технологічних способів керування якістю продукції гірничого підприємства і методами підвищення повноти вилучення запасів надр.

        ПРН18. Інтегрувати існуючі методики та методи досліджень та адаптувати їх для розв’язання наукових завдань при проведенні дисертаційних досліджень.

        • Освітньо-професійні програми

        • Навчальні плани