Структура за темами
Загальне
Секція 1
Тема 2. (4 год.лекції, 4 год.практичні заняття)
Тема 3. (4 год.лекції, 4 год.практичні заняття)
Тема. 4 СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО СЕКТОРУ МІСТ (4 год.лекції, 4 год.практичні заняття)
ТЕМА 5. ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ ПРОЦЕСІВ В КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЯХ (4 ГОД. ЛЕКЦІЇ, 4 ГОД. ПРАКТИКА)
ТЕМА 6. ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ІННОВАЦІЇ В КРЕАТИВНІЙ ЕКОНОМІЦІ (4 ГОД. ЛЕКЦІЇ, 4 ГОД. ПРАКТИКА)
Тема 7. ІНВЕСТИЦІЇ В КРЕАТИВНІЙ ЕКОНОМІЦІ (4 ГОД. ЛЕКЦІЇ, 4 ГОД. ПРАКТИКА)
Тема 8. МАРКЕТИНГ І КОМУНІКАЦІЇ В ПРОЕКТАХ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ (2 ГОД. ЛЕКЦІЇ, 2 ГОД. ПРАКТИКА)