Навчальна програма з курсу «Віртуальна та доповнена реальність» розрахована на здобувачів рівня бакалавр, магістр, майбутніх аспірантів та пошукувачів учених ступенів для всіх спеціальностей з галузі знань 12 – інформаційні технології. Вона представлена як продовження до дисциплін «3DMax», «Гейм-дизайн», «Основи програмування», «Основи баз даних». Курс дозволяє опанувати основи розробки застосунків з використанням технологій віртуальної та доповненої реальності. Використовуючи практичні приклади студенти набудуть навичок у створенні застосунків AR/VR для ПК, смартфонів та планшетів, дізнаються про види сприйняття віртуальної реальності та технічні навички, які важливі при роботі з VR. Опанують основи роботи з Unity (імпорт моделей, створення оточення з асетів, анімація об’єктів). У практичному напрямку набудуть навичок з інтегрування VR-пристрої та формування просторового, призначеного для користувача інтерфейсу, володіти базовими навичками створення AR додатків. Вивчати закони фізики для навколишнього середовища в VR/AR. До початку вивчення курсу слухачам потрібно знати: Основи роботи з Git. Основи баз даних. Основи програмування. 3D-моделювання/графіка та нанесення текстур на об’єкти. Основи C#. Основи Unity.